نرم‌افزارهای مخرب ای که قربانیان را تا خدمات اشتراک ویژه کشف‌شده در فروشگاه‌های آنلاین کشف می‌کنند

 خرید درون برنامه ای گوگل پلی 


چی شده ? اگر این یکی را پیش از این شنیده باشید , متوقف کنید : چندین app پر بار در گوگل یافت شده‌است . نرم‌افزار مخرب به عنوان " شوخ‌طبع " شناسایی شده‌است .
شهاب‌الدین سهروردی , تحلیلگر گروه امنیتی , این کشف را در یک پست متوسط نوشت . او به طور پنهانی قربانیان خود را به ارایه خدمات اشتراک ویژه با شبیه‌سازی فرآیند امضا اشاره کرد . همچنین پیام‌های متنی , لیست‌های تماس و اطلاعات دستگاه را می‌دزدد .
او توضیح می‌دهد که " تعامل خودکار با وب سایت‌های تبلیغاتی شامل شبیه‌سازی کلیک‌ها و ورود کده‌ای مجوز برای اشتراک خدمات ویژه است . "
" " " " " " " " " " " " " " در نهایت , شوخ‌طبع کد استخراج‌شده را به صفحه وب ارایه می‌دهد تا اشتراک حق بیمه را مجاز نماید. "
بدافزار به طور بالقوه کاربران از جمله آمریکا و بریتانیا را هدف قرار می‌دهد . برای بسیاری از برنامه‌ها , قربانی باید از یک سیم‌کارت از یکی از کشورها برای دریافت بار دوم استفاده کند .
گوگل حالا همه برنامه‌های آلوده را از فروشگاه خارج کرده‌است - شما می‌توانید لیست کامل را در زیر ببینید . اگر شما یکی از نیم‌میلیون نفر هستید که هر کدام از آن‌ها را دانلود می‌کنید, چک کردن بانک / کارت اعتباری برای هر تراکنش مشکوک توصیه می‌شود .
برنامه‌های سوراخ خورده در فروشگاه نمایش بسیار دور از یک پدیده جدید است . ماه گذشته , یک سازنده pdf با بیش از ۱۴۰ میلیون دانلود , کشف شد که دارای یک قطره‌چکان تروجان است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.