روش های خرید از گوگل پلی

خرید درون برنامه ای گوگل پلی
یوزرها تلفن های همدم اندروید و ویندوز برای دانلود اپلیکین های مایحتاج از پلتفرم گوگل پلی به کارگیری می‌نمایند. اما Google Play فقط برای دانلود نرم افزار وجود ندارد و از این پلتفرم می قدرت گونه های متفاوت محتوای دیجیتال از پاراگراف فیلم، کتاب و موسیقی نیز اخذ کرد. بعضا از محصول ها ارائه گردیده در‌این پلتفرم به طور بدون پول قابل اخذ و دانلود می باشند. ولی یوزرها برای دانلود برخی دیگر نیاز به پرداخت ارزی دارا‌هستند. برای خرید از گوگل پلی از رویه های مختلفی از گزاره خرید گیفت کارت گوگل پلی می قدرت بهره برد. درین نوشته‌ی علمی یار و همدم ما باشید تا با گونه های سرویس ها بخش خرید از وب سایت های فرنگی ایرانیکارت آشنا گردید.

فهرست مطالب
خرید با اینترنت از وب سایت های فرنگی
خرید برنامه از گوگل پلی
خرید از طریق اینترنت از وب سایت های فرنگی
با دقت به تحریم های مالی علیه جمهوری اسلامی ایران، قابلیت و امکان پرداخت ارزی با کارت های بانکی اهل ایران نیست. به همین برهان برای پرداخت در تارنما های فرنگی نیاز به یک کدام از اشکال کردیت کارت مثل مستر کارت یا این که روادید کارت دارید. ولی روش های دیگری نیز برای این مراد وجود دارا هستند. برای مثالً برخی از وب سایت ها به یوزرها قابلیت و امکان پرداخت با به کار گیری از اشکال کیف پول الکترونیکی مثل پی پال میدهند. نحوه بعدی را می قدرت استعمال از گیفت کارت گوگل پلی دانست.

برای دسترسی به تمام شیوه های مذکور نیاز به مفتوح کردن اکانت فی مابین المللی دارید. با وجود اینکه سرویس ها دسترسی به همگی این موردها به وسیله گروه ایرانیکارت ارائه می شود (از بهره‌برداری اکانت ارزی تا صادر شدن گیفت کارت مجازی) می‌توانید با به کارگیری از سرویس ها بخش خرید از اینترنت این شرکت فارغ از نیاز بدین طرز ها نسبت به مبادرت فرمایید. برای تثبیت درخواست و اخذ سرویس ها ارائه گردیده بوسیله تیم ایرانیکارت از روش دکمه ی ذیل به ورقه نام نویسی انتقال یابید.


خرید از گوگل پلی

خرید برنامه از گوگل پلی
برای دانلود و خرید برنامه از گوگل پلی یا این که دانلود اشکال دیگر محصولاتی که نیاز به پرداخت دارا هستند می‌توانید از طریق های پایین به کارگیری فرمایید.

خرید کردیت کارت یا این که شارژ مستر کارت
با استعمال از سرویس ها ایرانیکارت می‌توانید کارت اعتباری فیزیکی در میان المللی به اسم خویش اخذ فرمایید. این کارت ها از دسته دبیت کارت و متصل به اکانت بانکی هستند. با اعتنا بدین که کارت های فیزیکی پذیرندگی بسیار بالاتری نسبت به اشکال کارت های مجازی و گیفت کارت ها دارا هستند، با به کار گیری از کردیت کارت های فیزیکی می‌توانید از اکثر وبسایت ها خرید انجام دهید. به علاوه این کارت ها امکان برداشت از دستگاه ATM و پرداخت با استعمال از دستگاه پوز دارا هستند.

از پاراگراف قابلیت و امکان های دیگر کردیت کارت ها می شود به قابلیت اخذ حواله سوئیفت نیز اشاره نمود.

خرید پی پال
با دقت به تحریم ها قابلیت ساختن اکانت پی پال در کشور‌ایران نیست. ولی ایرانیکارت برای یوزرها قابلیت و امکان بهره برداری اکانت پی پال وریفای گردیده مهیا نموده است. پی پال یکی گونه های کیف پول الکترونیکی میباشد که در اضافه مرز و بوم های دنیا کاربرد دارااست. با به کارگیری از این خدمت میتوانید از همه تولیدها گوگل پلی خرید فرمایید. حتی با به کارگیری از حساب پی پال خویش قابلیت خرید گیفت کارت گوگل پلی هم خواهید داشت.

خرید از گوگل پلی

خرید گیفت کارت
کارت اعتباری مجازی به کارتی گفته میگردد که ماهیت فیزیکی نداشته و صرفا به طور آنلاین قابل استعمال میباشد. همانگونه که از نخستین نوشته‌ی علمی گفته شد، با به کارگیری از کارت کادو گوگل پلی قابلیت خرید از کلیه تولید ها تارنما دارید. ولی این کارت فقط در همین وبسایت قابل به کارگیری میباشد. در شرایطی‌که تصمیم به دریافت گیفت کارتی دارید که در وب سایت های بیشتری قابل کاربرد باشد، میتوانید از روادید کارت های کادو به کارگیری فرمائید.

به کار گیری از سرویس ها پرداخت ارزی ایرانیکارت
سرویس ها ایرانیکارت دربرگیرنده انجام گونه های مختلفی از خرید از طریق اینترنت، خرید از تارنما های آمازون ایبی و پرداخت در تارنما های فرنگی میباشد. یک کدام از وب سایت هایی که می‌توانید با ایرانیکارت به راحتی در آن پرداخت انجام دهید، پلتفرم Google play میباشد. برای خرید از گوگل پلی با استعمال از نیازی به پرداخت ارزی نخواهید داشت و با تسویه متساوی ریالی پرداخت شما انجام می‌شود.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.