چگونه برنامه های غیرقابل دسترس در گوگل پلی استور را نصب کنیم؟

مغازه Google Play موقعیت و قانون ها خاصی دارااست و به‌دنبال تیم‌ای از سیاست‌های خویش میباشد. بعضی از نرم افزار‌های جان دار درین مارکت سازه به دلیلی برای بعضی از کشورها در دسترس نیست. در‌این بخش به بعضی از این عارضه ها‌ها میپردازیم:

 

اپلیکیشن‌ها ممکن میباشد هنوز در مرز و بوم شما فعال سازی نشده باشد.

 خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

این اپ با جمعیت شناسی مرزو بوم سازگار وجود ندارد.

 

این نرم افزار با کانال‌های سرزمین شما سازگار وجود ندارد.

 

سرویس ها اپ در سرزمین شما جان دار نیست.

 

مغازه پلی استور مشتمل بر اپ‌های بسیار متعددی میباشد که شما می توانید با دقت به نیازتان آنان را بر روی موبایل اندرویدی خویش نصب نمایید. البته در برخی از مورد ها این نرم‌افزار‌ها در مملکت شما قابل دسترس نمی‌باشند. امروزه با دقت به وضعیت مرزوبوم و سازه به یکی‌از عارضه ها فوق، بعضی از نرم‌افزار‌ها از دسترس یوزرها اهل ایران درون مرزوبوم، بیرون شده‌است و ما نمی‌توانید آنان‌را ازگوگل پلی استور دانلود کنیم.

 

شاید این تجربه برای شما پیش آمده میباشد که پیوند یک اپلیکیشن را، توسط گوگل پلی استور گشوده می کنید و در غایت متوجه می شوید آیکون دانلود آن غیر فعال میباشد و در ذیل آن یک اخطار درج شده‌است: ” این اپلیکیشن در مرز و بوم شما قابل دسترس نمیباشد”.

 

زمانی میبینیم یوزرها در کشورهای دیگر به راحتی به‌این اپلیکیشن‌ها دسترسی دارا‌هستند ولی ما نمی‌توانید از آنان به کارگیری کنیم، اندکی دلگیر می‌شویم. برای مثالً اپ‌های محبوبی مانند Spotify، Pandora و YouTube Music در اکثری از کشورها جانور نیستند و این سبب ساز حزن یوزرها آن کشورها گردد. به این ترتیب شما به‌دنبال راهکارهایی میباشید تا بتوانید این نرم افزار‌ها را نصب کرده و از آن ها به کارگیری فرمایید.

 

برای دسترسی به نرم‌افزار‌هایی که دارنده محدودیت‌های جغرافیایی می‌باشند، از طریق‌های گوناگونی به کار گیری می شود. امروزه، سیستم ادله اندروید، در کلیه موردها یک چاره ابتکاری برای ایرادات ارائه می دهد که یکی این‌راه حل‌ها روت کردن تلفن همراه یاور میباشد.

 

در واقع، یک رویکرد معمولی برای نصب نرم‌افزار‌ها و بازی‌های از PlayStore که محدودیت جغرافیایی دارا هستند، روت کردن تلفن همراه میباشد. البته اکثری از یوزرها ترجیح می دهند این عمل را انجام ندهند. به این ترتیب در‌حالتی که در پی روشی برای نصب این اپ و بازی‌ها میباشید بهتر میباشد این مقاله را دنبال فرمایید تا با راهکارهای دیگر نیز آشنا گردید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.