بهترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن اندرویدی در ایران


درصورتی که خصوصی به مارکت های اندرویدی مانند گوگل پلی بزنید، با خیل عظیمی از نرم افزار های اندرویدی مواجه می‌شوید که تمامی به طور کامل بدون پول در دسترس یوزرها قرار دارا‌هستند. با دقت به اینکه بیشتراز ۳ میلیون نرم افزار در گوگل پلی موجود است و اضافه آن‌ها مجانی میباشد، آیا قابلیت کسب درآمد از نرم افزار اندرویدی در چنین بازار رقابتی موجود است؟ در پی لیستی از طریق های کسب درآمد از نرم افزار به طور دلاری یا این که ریالی را در چنگ شما قرار خوا هیم اعطا کرد.

بیش تر تایم ها شما یک نرم افزار ار از مارکت ها دانلود میکنید و فورا آغاز به به کار گیری از آن می‌کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که‌این نرم افزار های بدون‌پول چه سودی برای گسترش دهنده خویش دارا‌هستند و چه‌گونه درآمد کسب می‌کنند. در حالتی‌که یک بسط دهنده می باشید و یا این که فقط یک استفاده کننده و همین سوال در ذهنیت شما نیز موجود هست، توصیه می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.
خرید درون برنامه ای گوگل پلی 
شیوه های کسب درآمد از نرم افزار
واقعیت این میباشد که بی‌شک شما فقط برای تفریح نرم افزار تلفن همراه نمی سازید! توسعه و گسترش نرم افزار یک کسب و فعالیت میباشد و شما بایستی از آن درآمد کسب فرمائید تا بتوانید به عمل ایجاد ادامه دهید. رویکرد های مختلفی برای کسب درآمد موجود هست، امّا می بایست مطلوب ترین طرز را برای نرم افزار خویش استعمال نمائید.

با اعتنا به دسته نرم افزار، شما می بایست دسته کسب درآمدی را تعیین نمایید که مشتری های خویش را مجاب به پرداخت فرمایید. به طور عمده سه نحوه کلی کسب درآمد از نرم افزار موجود است که می‌تواند برای نرم افزار شما فایده بالایی داشته باشد.

بر طبق آماری که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، بیشترین معیار بهره دهی و حدود ۷۵ درصد درآمد نرم افزار ها از اکران ویدیو باطن اپ و دادن اجرو پاداش در عوض آن میباشد.در رقابتی تنگاتنگ با طریق اولیه کسب درامد، خرید های داخل طرحی اپ های بدون پول جای دارد. بقیه طرز های اکران ویدئوی تبلیغات به استفاده کننده نیز در جایگاه های بعدی لبریز منفعت ترین طریق های کسب درآمد از نرم افزار قرار میگیرند.

درحال حاضر پیرو نگاهی به شایسته ترین شیوه های کسب درآمد از نرم افزار می اندازیم:

۱. کسب درآمد از نرم افزار با تبلیغات
تبلیغات باطن طرحی سهل ترین و دوست داستنی ترین نحوه کسب درآمد از نرم افزار ها می‌باشند. شیوه فعالیت این متود بسیار بی آلایش میباشد. شما اذن می دهید که تبلیغات روی نرم افزار شما اکران داده شوند و در قبال اکران تبلیغات درآمد کسب می‌کنید! معیار درآمد شما بسته به تعداد بارهای چشم شدن تبلیغ (Impression) و تعداد کلیکی که روی تبلیغات انجام می‌گردد متعدد خواهد بود.

پس در‌حالتی که برای ایجاد نرم افزار خویش وقت و هزینه متعددی را صرف نموده اید، با اکران تبلیغات روی نرم افزار خویش می‌توانید تا ترازو متعددی سرمایه خویش را بازگردانید.

برای اکران تبلیغات بر روی نرم افزار خویش نیاز میباشد که شما از یک پلتفرم تبلیغاتی استعمال نمائید.

۵ مدل گوناگون از ad ها یا این که تبلیغات موجود است که شما میتوانید در نرم افزار خویش پیاده سازی فرمایید.

Banner – این جور از تبلیغات در صدر یا این که زیر کاغذ تلفن همراه قرار داده می‌شوند. در کل، این دسته از تبلیغات کمتر مداخله تولید مینمایند و به استفاده کننده اذن میدهند که پروسه استعمال از نرم افزار را به طور طبیعی ادامه دهد. از طرفی دیگر، بنر ها نرخ کلیک ذیل تری دارا‌هستند و معیار شناخته گردیده بودن مارک روی آن‌ها تاثیر داراست.
Video – تبلیغات ویدئویی معمولا دربین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه ارتفاع دارا‌هستند و در قسمتی از اپ قرار داده گردیده و به طور اتوماتیک پلی می‌شوند. تبلیغات چایزه دار (rewarded video ads) نوعی از تبلیغات ویدئویی میباشند که استفاده کننده پس از تماشای آنها اجرو پاداش (معمولا اعتبار در بازی) اخذ میکند.
Native – این مدل از تبلیغات به طور طبیعی باطن اپ ترکیب میگردند. این تبلیغات میتوانند به طور محتوای حامی مالی گردیده ای باشند که برای بسط یک متاع یا این که مارک در اپ جایگذاری می گردند. از آنجایی که‌این تبلیغات تماما ترکیب گردیده اند، کمترین ترازو تداخل را برای استفاده کننده تولید میکنند و آزار دهنده نیستند و به همین برهان شیوه مطلوب برای کسب درآمد از نرم افزار محسوب میگردند.
Interstitial – این تبلیغات به طور پاپ آپ های فول اسکرین می باشند در در لحظه خاصی در بازی اکران داده می‌شوند. این تبلیغات معمولا هنگامی که اپ گشوده یا این که بسته می گردد اکران داده میگردند. استفاده کننده یا این که می‌تواند تبلیغ را ببندد یا این که با کلیک روی آن محتوای تبلیغ را ببیند.
Incentivized – تمام یوزرها دوست دارا هستند اجرو پاداش بگیرند و از دیدن تبلیغ متنفرند! با استعمال از ابزاری یگانه، می اقتدار پاداشی را برای استفاده کننده به ازای انجام دادن یک اکشن یگانه در بازی اختصاص بخشید. این اکشن قادر است مالامال کردن فرم، به اشتراک گذاری محتوا یا این که هر فعالیت دیگری باشد. درین طریق، فایده به دست آمده از روش پول بازی و از روش حامی مالی شدن نظر میگردد.

کسب درآمد دلاری از نرم افزار با ادموب گوگل
دارای اعتبار ترین و دوست داستنی ترین پلتفرم تبلیغاتی خدمت ادموب گوگل (Google AdMob) میباشد. با به کار گیری از این خدمت تبلیغاتی می‌توانید به راحتی با اکران تبلیغات در نرم افزار iOS یا این که اندروید خویش درآمد دلاری کسب فرمایید.

در مسئله خدمت های تبلیغاتی اسم های مختلفی موجود هست مانند Chartboost، AdColony و UnityAds. امّا در شرایطی‌که در پی کاملترین و مطمئن ترین مورد می باشید، با یقین ادموب گوگل شایسته ترین مورد میباشد. خصوصیت های خدمت ادموب گوگل دربرگیرنده مورد ها پایین می‌گردد:

شما به طور دلاری درآمد کسب می‌کنید که بدون‌شک در کشور ایران بسیار باارزش میباشد!
تسویه اکانت ها سریع و به موقع انجام خواهند شد.
تبلیغاتی که اکران داده می گردند ریسپانسیو بوده و بر روی دستگاه های متعدد به شایسته ترین نحو ممکن اکران داده می گردند تا تجربه کاربری ذیل تاثیر قرار نگیرد.
تبلیغات بسیار متنوع می‌باشند و دارای ربط ترین تبلیغات با قضیه نرم افزار شما اکران داده خواهند شد.
تا اینجا بدین سود رسیدیم که ادموب گوگل یک شیوه بسیار بی آلایش برای کسب درآمد از نرم افزار میباشد که میتوانند به شدت دقت صاحبان نرم افزار ها را به خویش جلب نماید. امّا آیا این نحوه بی دردسر هم است؟ متاسفانه می بایست بگوییم به جهت تحریم های جانور به همین راحتی نمی قدرت اکانت ادموب ایجاد، کسب درآمد کرد و درآمد را برداشت کرد.

شاید تا به هم اکنون با دردسرهای ایجاد اکانت ارزی و خرید حساب دولوپر گوگل پلی آشنا گردیده باشید و شاید برنده به داشتن یک اکانت ارزی گردیده اید، امّا برای ادموب گوگل علاوه بر اکانت ارزی، وجود یک نشانی فیزیکی و نام و نشان بیرون از کشور ایران نیز ضروری میباشد. اعتنا داشته باشید که برای برداشت درآمد یک کد تاییدیه با طومار به نشانی فیزیکی مد حیث ارسال خواهد. پس تنها خریداری نمودن نشانی فیزیکی کفایت نخواهد کرد!

ولی در صورتیکه قابلیت داشتن ملزومات به کارگیری از اد موب را ندارید، می‌توانید از متخصصان گروه تاپ بهینه سازی در سمت و سوی استعمال از سیستم ادموب روی نرم افزار خویش یاری بگیرید.

شایسته ترین طریق های کسب درآمد از نرم افزار اندرویدی در کشور ایران

کسب درآمد از نرم افزار با خرید باطن طرحی
اپ هایی که بدون پول میباشند البته قابلیت خرید ارز های بازی با پول حقیقی موجود است Freemium نامیده میشوند. در چنین نرم افزار هایی، خریدهای داخل طرحی روشی دیگر برای کسب درآمد از نرم افزار ها میباشد. در‌این طریق استفاده کننده برای گشودن مشخصات یا این که مراحلی مختص از نرم افزار یا این که بازی مستلزم پرداخت هزینه میباشد. یک نمونه ملموس بازی کلش وی کلنز میباشد که در آن یوزرها میتوانند با پرداخت هزینه جم خریداری نمایند و با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایند.

استراتژی خرید های باطن طرحی سه جور عمده داراست:

مورد های تمام شدنی یا این که Consumable – گزینه هایی میباشند که در بازی یک توشه مستعمل و تمام میشوند. نمونه: پول بازی، جان و غیره
مورد های تمام نشدنی یا این که Non-consumable – مورد هایی میباشند که به طور همیشگی به کارگیری میشوند. نمونه: حذف تبلیغات یا این که مورد های اثبات
حق عضویت یا این که Subscription – به استفاده کننده اذن میدهد که محتوا و خصوصیت های جدیدی را برای زمان محدودی در بازی گشوده نماید
همان گونه که در فراتر گفته شد، این نحوه لبریز راندمان ترین نحوه کسب درآمد از نرم افزار میباشد امّا مانند شیوه تبلیغات باطن طرحی، این نحوه هم دارنده یکسری پیش نیاز و محدودیت برای یوزرها اهل ایران میباشد.

بی تردید می‌دانید که برای تکثیر نرم افزار در گوگل پلی بایستی اکانت بسط دهندگان گوگل (Google Developers Account) داشته باشید. امّا در صورتی نرم افزار شما مبلغی باشد یا این که دارنده خرید باطن طرحی باشد، بایستی بی تردید مرچنت حساب گوگل (Google Merchant Account) داشته باشید. داشتن مرچنت حساب گوگل مستلزم این میباشد که شما بدون شک نشانی فیزیکی در آن سوی مرز داشته باشید و روند تایید آن را طی فرمائید.

در صورتی مایل می باشید نرم افزار مبلغی یا این که دارنده پرداخت داخل طرحی خویش را در گوگل پلی منتشر نمایید اما دسترسی به مرچنت حساب گوگل برای شما ناممکن میباشد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

۳. کسب درآمد از نرم افزار با نشر اپ مبلغی


شما وقت و هزینه متعددی را برای تولید نرم افزار خویش صرف نموده اید و منطقی میباشد که بخواهید روی آن ارزش بگذارید و بفروشید. شما در شرایطی‌که نرم افزار خویش را برای مبلغ ۰.۹۹ دلار به فروش برسانید، با یک میلیون دانلود شما میتوانید درآمد میلیون دلاری داشته باشید! این قضیه بسیار هوس برانگیز به حیث میرسد امّا خلل اینجاست که با وجود نرم افزار های بدون پول کمتر کسی حاضر میشود که برای به کارگیری از یک نرم افزار موبایلی هزینه صرف نماید.

منش منطقی دیگر این میباشد که شما برای نرم افزار خویش حق اشتراک در حیث بگیرید. این به‌این معناست که یوزرها توانمند خواهند بود که نرم افزار شمارا به طور بدون‌پول نصب نمایند و از خصوصیت های محدودی به طور بدون‌پول منفعت ببرند. امّا برای منفعت بردن از همگی خصوصیات می بایست حق اشتراک ماهانه پرداخت نمایند. از مثال های این نرم افزار ها می قدرت نرم افزار های پخش نوا مانند اسپاتیفای را اسم پیروزی که نسخه بدون‌پول آن قابلیت استریم بدون‌پول نوا را مهیا می‌نماید و با پرداخت حق اشتراک یوزرها میتوانند آوا ها را دانلود نمایند.

نشر نرم افزار مبلغی و یا این که دارنده حق اشتراک طرز بسیار قابل قبولی برای کسب درآمد از نرم افزار میباشد، امّا فراموش نکنید که‌این عمل هم مستلزم داشتن مرچنت حساب گوگل خواهد بود.

۴. بازاریابی ارجاعی یا این که ریفرال مارکتینگ
ریفرال مارکتینگ با شیوه های تبلیغات باطن برنامه ارتباط مستقیمی داراست و به آن همیاری در فروش نیز می‌گویند. طریق فعالیت بدین فیس میباشد که داده ها یک همکار در درون اپ شما قرار داده می‌شود و به ازای کلیک یا این که نصب، شما اجرو پاداش اخذ میکنید.

نوع ریفرال مارکتینگ قادر است به طریق های ذیل پیاده سازی شود:

معرفی یک نرم افزار دیگر
تبلیغات باطن طرحی
تبلیغات محصول ها یا این که سرویس ها اپ دیگر درون دکان نرم افزار خویش
شرکت های بخش اعظمی مانند Admob گوگل و Flurry وجود دارا‌هستند که می‌توانند به شما در کشف کردن کانال همیاری در فروش یاری نمایند. در‌این دسته از کسب درآمد از نرم افزار، درآمد حاصله به شیوه های تحت احتساب میگردد:

CPM – شما به ازای بارهای چشم شدن تبلیغ هزینه اخذ میکنید
CPC – شما به کلیک شدن روی تبلیغ هزینه اخذ میکنید
CPV – شما به ازای بارهای چشم شدن ویدیو یا این که بقیه اکشن ها هزینه اخذ میکنید
CPI – شما به ازای نصب اپ تبلیغ گردیده هزینه اخذ می‌کنید
۵. گونه اسپانسری
فراهم نمودن یک حامی مالی یک کدام از شایسته ترین شیوه های کسب درآمد از نرم افزار به حساب آورده می شود. از این نوع برای نرم افزار هایی به کار گیری می گردد که فعلا منتشر گردیده اند و یوزرها متعددی دارا هستند. نرم افزار هایی که در حوزه های یگانه عمل دارا‌هستند میتوانند با اسپانسرهایی در به عبارتی حوزه رابطه برقرار نمایند تا با اکران تبلیغات مارک آن‌ها در نرم افزار کسب درآمد داشته باشند.

امّا نکته بسیار مهمی که می بایست در حیث بگیرید این میباشد که‌این دسته کسب درامد معمولا برای نرم افزار هایی مطلوب میباشد که در حوزه بسیار خاصی عمل دارا هستند یا این که ایده بسیار نابی پشت آن هاست. چون جستن حامی مالی برای نرم افزار با‌یقین عمل بی آلایش ای نخواهد بود.

۶. نوع کراد فاندینگ (Crowdfunding)
نحوه کرادفاندینگ یکی‌از طریق های نسبتا تازه برای کسب درآمد از نرم افزار به حساب آورده می شود. پلتفرم هایی موجود هست که بسط دهندگان می‌توانند نرم افزار خویش را معرفی نمایند و از حمایت کنندگان بخواهند که مبالغ پایینی را برای توسعه و گسترش و بازاریابی نرم افزار بپردازند. از پاراگراف دوست داستنی ترین پلتفرم ها برای کرادفاندینگ نرم افزار می شود به Kickstarter، indiegogo، CrowdFunder و AppsFunder اشاره نمود.

این طرز کسب درامد هم خطرات خودش را دارااست، چون بسط دهنده می بایست بها و پتانسیل نرم افزار خویش را به شایسته ترین نحو ممکن به اشخاص اثبات نماید.

۷. آدرس اینترنتی مارکتینگ
پست الکرونیکی مارکتینگ مدام یک طریق بازاریابی بسیار موءثر در صنعت های و حوزه های متفاوت بوده میباشد. در‌این طرز، نشانی نشانی اینترنتی یوزرها گردآوری می گردد و محتوا یا این که سرویس ها مد حیث برای یوزرها ارسال می‌شود. شیوه نشانی اینترنتی مارکتینگ برای مواقعی که نرخ محافظت استفاده کننده تحت میباشد و یا این که اینکه خصوصیت های نو به اپ بیش تر شده‌است، تماما کاربردی می‌باشد.

نحوه های مختلفی برای گردآوری آدرس اینترنتی یوزرها موجود است:

اکران پاپ آپ و درخواست وارد کردن نشانی اینترنتی استفاده کننده در قبال یک اجرو پاداش
به کارگیری از SDK فیسبوک که در آن از استفاده کننده میخواهد که با نشانی اینترنتی نام نویسی نماید
به کار گیری از ابزارهای دیگر برای گردآوری پست الکرونیکی

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به بی اثر بودن شهرت دارند. احتمالا همه ما افرادی را دیده ایم که هر روز و ماه ها بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند اما هنوز به سختی می توانند یک کلمه صحبت کنند! راه هایی برای جلوگیری از این وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های زبان

زبان آموزان موفق حتما یک برنامه و ساختار برای مطالعه خود تهیه می کنند و در طی آن همه مهارت های زبان مورد نیاز خود را تمرین خواهند کرد. اپلیکیشن ها هم می توانند بخشی از این برنامه باشند. در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان را برررسی می کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های انگلیسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.