فروشگاه برنامه‌های رسمی از غول it را بررسی کنید !

خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

گوگل نمایش که یک فروشگاه آنلاین نیز نامیده می‌شود یک فروشگاه تلفن همراه با موبایل گوگل می‌باشد . با فروشگاه بازی می‌توانید گستره وسیعی از برنامه‌های کاربردی android , موسیقی و کاغذدیواری زندگی را جستجو و دانلود کنید . به بیان ساده , برنامه کاربردی گوگل برای android به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ها و بارها قبل از دانلود چیزی روی دستگاه خود مشاهده کنید . علاوه بر این , اطلاعات مهمی در مورد اپلیکیشن ‌های android از جمله درجه‌بندی , پیشنهادها جایگزین , شرح نویسنده , توضیحات کاربر و تصاویر وجود دارد .
میلیون‌ها برنامه , موسیقی , بازی و بیشتر !
در طول سال‌ها , نمایش گوگل به یک پلت فرم متوقف برای دانلود برنامه‌ها و محتوای دیگر , از جمله کتاب نمایش گوگل , پخش موسیقی گوگل و گوگل و تلویزیون تبدیل شده‌است . درست مانند فروشگاه برنامه روی ios , گوگل نمایش مرکزی برای همه چیزهایی است که android شامل میلیون‌ها برنامه کاربردی برای گوشی‌های هوشمند شما هستند .
با استفاده از نمایش گوگل , می‌توانید لیستی از محتوا و برنامه‌هایی که می‌خواهید در هر زمانی دانلود کنید تنظیم کنید . علاوه بر این , به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌هایی را از راه دور برای گوشی‌های هوشمند خود از یک مرورگر وب معروف روی ویندوز یا mac نصب کنید . با استفاده از حساب google می‌توانید داده‌ها را بین مرورگر و فروشگاه نمایش هماهنگ کنید .
وقتی اولین بار آزاد شد , شما فکر کرده‌اید , " چطور می‌توانم فروشگاه نمایش را دانلود کنم ? " . در آن زمان پیدا کردن یک فایل نمایش گوگل مشکل بود . اما اکنون اکثر دستگاه‌های android پیش از نصب با برنامه پخش گوگل ظاهر می‌شوند . در حالی که فروشگاه play در درجه اول برای دانلود برنامه‌ها و محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد , اطلاعات دقیق را در مورد آخرین برنامه‌های رایگان و پرداختی فراهم می‌کند . از همه مهم‌تر اینکه به شما اجازه می‌دهد نسخه " s " را چک کنید و آخرین به‌هنگام‌سازی را در صورت در دسترس نصب کنید .
زمانی که google از روی دستگاه و پایش در فروشگاه استفاده می‌کند , از گوشی‌های هوشمند خود در برابر برنامه‌های مخرب و مخرب محافظت می‌کند . در واقع گوگل ادعا می‌کند که تنها ۶۴ % از گوشی‌های هوشمند android که منحصرا ً اپلیکیشن را از فروشگاه نمایش دانلود می‌کنند یک برنامه کاربردی بالقوه مخرب دارند . در مقایسه با دیگر بازارها , فروشگاه بازی امن‌تر است .
علاوه بر این, زمانی که برنامه پخش گوگل را دانلود می‌کنید , یک ویژگی امنیتی پاداش به نام گوگل نمایش داده می‌شود . گوشی هوشمند شما را بر مبنای دوره‌ای برای شناسایی برنامه‌ها , فایل‌ها و محتوای مضر اسکن می‌کند . این اسکن قبل از دانلود هر برنامه روی گوشی هوشمند شما اجرا می‌شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.