اگر گوگل پلی تاریخ و زمان را پیدا نکند چه میشود

تاریخ و زمان خود را چک کنید . اگر فروشگاه زمانی را پیدا نکند , می‌تواند باعث برخی مشکلات شود . سرویس دهنده‌های گوگل می‌توانند زمان سختی را با دستگاه خود داشته باشند و باعث شوند که play راه‌اندازی شود .
برای رفع این مشکل باید به تنظیمات خود در دستگاه android خود بروید . تحت سیستم باید تاریخ و زمان را ببینید . این کار را انجام دهید و خواهید دید که آیا گوشی شما روی تاریخ و زمان خودکار تهیه‌شده توسط شبکه شماست . اگر آن موقع نیست , باید آن را روشن کنید .
اگر دستگاه شما خودکار است و فروشگاه گوگل شما هنوز کار نمی‌کند , باید تاریخ و زمان را به صورت دستی تنظیم کنید . اول باید تاریخ و زمان خودکار را خاموش کنید . سپس با وارد کردن تاریخ و زمان با بیش‌ترین دقت ممکن شروع بکنید . اگر این کار عملی نشود , نگران نباشید , هنوز راه‌حل‌های بیشتری برای راه‌اندازی فروشگاه گوگل شما وجود دارد .
خرید درون برنامه ای گوگل پلی
گوگل گوگل کاری نمی‌کند که تاریخ و زمان را به شما کمک کند . برنامه‌های گوگل شما را بررسی کنید اگر فروشگاه نمایش یخ زده یا غیرفعال باشد , نیرو آن را از طریق هرس کردن آن و یا رفتن به تنظیمات بیشتر کنید .
سپس شما می‌خواهید مطمئن شوید که خود نمایش گوگل به روز و تمیز است . این شامل اطمینان از اینکه آخرین نسخه گوگل نصب‌شده را دارید . اگر هنوز مشکلاتی دارید , باید کمی خانه‌داری بکنید . این به معنی پاک‌سازی حافظه نهان ذخیره‌شده گوگل است و اگر این کار را حل نکند , اطلاعات ذخیره‌شده شما را بیشتر می‌کند .
اگر هنوز یک موضوع پس از پاک‌سازی فروشگاه وجود داشته باشد , باید کمی بیشتر برویم و داده‌ها و حافظه نهان را روی خدمات پخش گوگل و همچنین مطمین شویم که آخرین نسخه خدمات گوگل را نصب کنیم . اگر این مساله ادامه پیدا کند, گام بعدی ( مطمئن شوید که گذرواژه‌های تان را ثبت کنید ) این است که حساب گوگل را روی دستگاه خود تنظیم کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.