سرویس پاداش Google Play Points چیست

خرید درون برنامه ای گوگل پلی
Google Play Points اسم خدمت جایزه گوگل (Google) میباشد که به یوزرها اندروید اذن می دهد با خرید از دکان پلی استور، پلی پوینت توده نمایند. کتاب، فیلم یا این که پرداخت‌های باطن برنامه‌ای و بازی اندروید دربرگیرنده این خرید‌ها میشوند. همینطور قابلیت و امکان داراست با دانلود برنامه و بازی‌های متفاوت هم امتیاز‌های بیشتری را جهت جایزه کسب نمائید. کمپانی گوگل به‌فیس هفتگی رویدادهایی را هم برگزار می‌نماید که به شما اذن می دهد امتیازهای بیشتری را با خرید کتاب، فیلم و بازی‌ها کسب فرمائید. فهرست گزینه‌های متبوع هفتگی اعلام نشده میباشد که به احتمال زیاد به‌خیال چرخشی بودن گزینه‌ها میباشد.

در پیشین این خدمت فقط در مشت یوزرها کره و ژاپن قرار گرفته بود. این درحالی میباشد که باتوجه‌به جدیدترین خبر ها بازی تلفن همراه، معین گردیده که Google Play Points در چنگ یوزرها ایالات متحده هم قرار گرفته میباشد. در‌پی مشخص و معلوم گردیده که با کسب امتیاز، حق اشتراک شما به سطح ها مختلفی تقسیم‌بندی می‌گردد که کمترین سطح برنز و بیشترین سطح، پلاتینیوم اسم دارااست. هرچه سطح شما فراتر برود، می توانید از پرک‌های مشخصی هم استعمال فرمائید که جوایز هفتگی را در چنگ شما قرار میدهند.

یوزرها از امتیازهای کسب گردیده میتوانند برای خرید مورد‌های مشخص و معلوم در باطن بازی مثل بازی‌های Candy Crush و Pokemon Go استعمال نمایند. همینطور میتوانید کدهای تخفیف و کردیت گوگل پلی را هم خریداری فرمایید. پیرو معلوم شده‌است که به ازای خرج کردن هر کدام دلار، یک امتیاز به‌دست می آورید. ازطرفی در هفته نخستین ابتدایی که درین خدمت نام نویسی می کنید، امتیازهای شما به ضریب سه احتساب میگردد. در پایان هنوز اعلام نشده که چه هنگامی این خدمت در دسترس بقیه کشورها قرار میگیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.