گوگل دامنه اینترنتی «new.» را به‌صورت عمومی عرضه کرد


خرید داخل طرحی گوگل پلی گوگل دامنه سطح بالای new. را برای کمپانی‌ها و سازمان‌هایی که میخواهند در بین‌بری با ایمیل معمولی تولید نمایند، فعال مینماید. فعلا گوگل از دامنه‌ی new. برای گوگل داکس و برنامه‌های کاربردی خویش استعمال مینماید. با نوشتن نشانی «docs.new» در نوار نشانی مرورگر، یک برگه تازه گوگل داکس بلافاصله گشوده خواهد شد. در حال حاضر گوگل قصد دارااست، این حوزه را به بقیه سازمان‌ها توسعه و گسترش دهد تا قابلیت و امکان‌های مشابهی برای آن ها ساخت نماید.
 خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

احتمالا، این عمل سبب هجوم یوزرها روی آدرس‌های اینترنتی معمولی‌‌ی new. برای منطقههای متفاوت خواهد شد و گوگل از گذشته، بعضا آیتم‌های کلیدی را برای خویش کنار گذارده‌میباشد.

از امروز، دوم دسامبر، هر فرد می تواند نسبت به تثبیت دامنه new. مبادرت نماید و رجیستری گوگل اولی نوع دامنه‌ها را در ژانویه سال ۲۰۲۰ به درخواست کنندگان اختصاص می دهد. سیاست‌های گوگل میگوید که دامنه نو می بایست استفاده کننده را مستقیما به میانبر یا این که سعی مربوطه سوق دهد. در فیس عدم پیروزی، ممکن میباشد دامنه به وسیله ریجستری گوگل (Google Registry) به وضعیت تعلیق درآید یا این که حذف شود.

در‌صورتی‌که صاحب و مالک آرم تجاری میباشید و می خواهید دامنه‌ی new. برای آن تهیه و تنظیم نمایید، می توانید از فعلا تا ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ نسبت به تثبیت‌اسم مبادرت نمایید. طبق گفته‌ی گوگل، در سال ۲۰۲۰ هر فرد سوای نیاز به ارائه‌ی درخواست، کارکشته به تثبیت‌اسم دامنه‌های new. خواهد بود.

به‌تیتر نمونه، با نوشتن نشانی Playlist.new فهرست پخش نو اسپاتفای گشوده می‌گردد و Story.new پست جدیدی در سایت مدیوم (Medium) تولید می‌نماید. جذاب میباشد که گوگل این دامنه را برای خدمت Google Music خویش به کارگیری نکرده میباشد.

دامنه .new / .new domain

حال بها این دامنه‌ها معین وجود ندارد، البته طبق گفته‌ی گوگل، بها دامنه‌های تازه باتوجه به سهم دار تثبیت‌کننده‌ای که از روش آن دامنه را خریداری می کنید، متعدد خواهد بود.

پیرو فهرست جامعی از میانبرهای G Suite را مشاهده می کنید:

docs.new (Google Docs)
doc.new (Google Docs)
sheets.new (Google Sheets)
sheet.new (Google Sheets)
slides.new (Google Slides)
slide.new (Google Slides)
keep.new (Google Keep)
forms.new (Google Forms)
form.new (Google Forms)
cal.new (Google Calendar)
meeting.new (Google Calendar)
sites.new (Google Sites)
site.new (Google Sites)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.