چرا گوگل پلی کار نمی کند؟ رفع مشکل کار نکردن گوگل پلی (Google Play)

خرید درون برنامه ای گوگل پلی 
از ابزار تغییر و تحول IP به کارگیری نمائید
در او‌لین مرحله برای خودداری از بروز خلل در کارایی برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) از ابزار های تغییر و تحول IP استعمال فرمائید. در بخش اعظمی از وضعیت تحریم ها و اعمال محدودیت ها بر روی IP های داخلی کشورمان باعث می‌گردد که در دسترسی ما به سرویس ها گوگل پلی هم مشکلاتی ساخت شود، البته این زمینه هیچ جای نگرانی ندارد، به این دلیل که یک ابزار تغییر‌و تحول IP به راحتی میتواند زمینه به وجود آمده را حل نماید. در حیث داشته باشید که حتی در صورتی‌که سپس استعمال از ابزار تغییر‌و تحول IP گشوده هم با ایراد عمل نکردن گوگل پلی (Google Play) مواجه بودید، ضمن انجام فرایند و مواقعی که درپی شرح می دهیم، همچنان برنامه تغییر تحول IP را گزینه به کار گیری قرار دهید.تعمیرات سامسونگ

برنامه گوگل پلی را فورس استاپ و مجدد اجرا فرمایید
در بعضی وضعیت مشاهده گردیده که یک فورس استاپ (Force Stop) بی آلایش و اجرای دوباره برنامه گوگل پلی منجر گردیده که خطاها عملکردی آن رفع شوند. به این ترتیب شما هم به‌این قضیه تحت عنوان یک خط مش راه‌حل معمولی نگاه نمائید. برای فورس استاپ کردن نرم افزار گوگل پلی استور روند تحت را طی نمائید:



وارد بخش پیکربندی یا این که به عبارتی Settings موبایل گردید.
آیتم Apps، Applications یا این که App Manager را تعیین فرمائید (این بخش مرتبط با رئیس نرم افزار های نصب گردیده بر روی دستگاه میگردد).
به تب All رجوع‌نمایید.
برنامه Google Play Store را از لیست بیابید و تعیین نمایید.
مورد Force Stop را لمس نمائید.
بعداز انجام پروسه فوق به هوم اسکرین تلفن همراه اندرویدی خویش بازگردید و توشه دیگر برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) را اجرا فرمائید. به احتمال زیاد در‌این حالت نقص‌ عمل نکردن گوگل پلی (Google Play) رفع میشود. در حالتی که اینطور نشد از چاره بعدی به کار گیری نمائید.

شرایط پرواز را فعال فرمائید یا این که اتصالات شما ریست شوند


راه‌اندازی وضعیت پرواز (Airplane Mode) و آنگاه بازگشتن به موقعیت معمولی سبب می‌گردد که اتصالات موبایل شما از قبیل وای فای، گوشی دیتا، اتصال به سرورهای تغییر و تحول IP و غیره همه ریست و مجددا انجام شوند. در بعضی وضعیت مشاهده گردیده که انجام این فعالیت باعث به رفع ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) شده‌است. پس شما هم یک توشه این قضیه را آزمون نمایید. برای فعال کردن موقعیت پرواز وارد منوی Settings گردید. مورد More را تعیین نمایید و آن گاه اسلایدر مو جود در کنار مورد Airplane Mode را فعال فرمائید.


از ثبات کانال وب خویش اطمینان نتیجه ها نمایید


مطمئنا در صورتی‌که کانال وب شما ثبات و کیفیت خیر و خوبی نداشته باشد، میتواند دلیل بروز خلل در کارایی گوگل پلی شود. پس بدون شک کیفیت کانال اینترنتی که به آن وصل می‌باشید (چه وای فای و چه تلفن همراه دیتا) را آیتم باز‌بینی قرار دهید. برای انجام این عمل می توانید یک کاغذ اینترنت را در مرورگر موبایل خویش اجرا نمائید. همینطور از طریق های توسعه یافته تری هم میتوانید برای سنجش سرعت وب خویش به کار گیری فرمایید که برای کسب اطلاعت طولانی تر در زمینه ی این طریق ها از کارشناسان گوشی یاری ارشادوراهنمایی بخواهید. پس مدام از ثبات و کیفیت کانال وب خویش اطمینان نتیجه ها فرمائید.

یادگرفتن رفع اختلال فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play): تلفن همراه خویش را ریستارت فرمائید


ریستارت کردن تلفن همراه های اندرویدی سبب می شود تا داده ها موقت و پوشه های به درد نخور (Junk Files) نرم افزار های گوناگون حذف شوند. براین اساس جای تعجبی ندارد که در بعضا موقعیت ریستارت کردن تلفن همراه به صورت اعجاز‌آسایی سبب ساز به رفع ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) شود. پس تلفن همراه خویش را یک توشه ریستارت فرمایید و پس از پر‌نور شدن، کارایی برنامه گوگل پلی استور را در آن باز نگری فرمایید.

یادگرفتن رفع ایراد عمل نکردن گوگل پلی (Google Play): خاطر کش گوگل پلی استور را حذف نمایید
در صورتی با انجام فرآیند و مورد ها فوق همچنان ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) پابرجا بود، سفارش میکنیم که یکم توشه خاطر کش (Cache) گوگل پلی استور را حذف کنید. برای انجام این عمل کافیست به شرح تحت کار نمائید:



وارد بخش Settings گردید.
آیتم Apps یا این که Applications را گزینش فرمائید.
به تب All رجوع کنید.
برنامه Google Play Store را از لیست گزینش فرمایید.
آیتم Clear Cache را گزینش نمایید.
بعداز اینکه یاد کش برنامه گوگل پلی استور را تمیز کردید، توشه دیگر ابزار تغییر تحول IP را فعال فرمایید و برنامه گوگل پلی را اجرا فرمایید. به احتمال زیاد نقص‌ عمل نکردن گوگل پلی (Google Play) برطرف میشود.

فراگیری رفع ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play): دیتای گوگل پلی استور را حذف نمائید
در شرایطی که با حذف خاطر کش گوگل پلی استور همچنان در تلاش آن ایراد وجود داشت، بخت خویش را با حذف دیتای برنامه آزمون نمائید. برای انجام این عمل بایستی فرایند ذیل به ترتیب طی شوند:


وارد بخش Settings گردید.
مورد Apps یا این که Applications را تعیین نمایید.
به تب All مراجعه نمایید.
برنامه Google Play Store را از لیست گزینش فرمائید.
مورد Clear Data را گزینش فرمایید.
در پنجره پاپ آپ نمایان گردیده هم مورد OK را لمس نمایید تا با پاکسازی دیتای نرم افزار ذکر شده موافقت شود.
پس از انجام فرایند فوق، ابزار تغییر تحول IP را فعال نمائید و برنامه گوگل پلی را اجرا فرمایید. در چهره نیاز با حساب گوگل خویش لاگین گردید و کارایی برنامه گوگل پلی استور را باز‌بینی فرمایید. به احتمال بسیار زیاد در‌این موقعیت اختلال فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) رفع میشود.

فراگیری رفع ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play): از نبود گوگل پلی استور در لیست نرم افزار ها غیرفعال گردیده دستگاه اطمینان نتیجه ها نمائید
در منوی Apps دستگاه های اندرویدی بخشی به عنوان Disabled موجود است که در آن لیست نرم افزار های غیر فعال گردیده دستگاه اکران داده می‌گردد. نرم افزار هایی که درین لیست قرار داشته باشند، به وسیله دستگاه محدود خواهند شد و نمی‌توانند به خیر و آزادانه فعالیت نمایند. براین اساس شاید اختلال فعالیت نکردن گوگل پلی در دستگاه شما با این مسئله رابطه داشته باشد! شاید این برنامه را غیر فعال یا این که Disabled کرده باشید! برای باز‌بینی این زمینه در اندروید 5 به شرح ذیل کار نمائید:

وارد بخش Settings گردید.
مورد Apps یا این که Applications را تعیین فرمایید.
به تب Disabled رجوع نمایید.
در‌صورتی‌که برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) درین بخش قرار گرفته، آن را لمس و آنگاه مورد Enable را گزینش نمایید.
در حالتی‌که برنامه گوگل پلی استور شما در بخش Disabled قرار داشته باشد، فارغ از شک بروز خلل در کارایی آن با حذف برنامه ذکر شده از این بخش برطرف می‌گردد.



فراگیری رفع خلل عمل نکردن گوگل پلی (Google Play): ساعت و عصر تلفن همراه را تهیه و تنظیم فرمایید
تهیه و تنظیم نبودن دوره و مورخ تلفن همراه شما هم می تواند سبب به بروز ایراد در کارایی برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) شود. شاید این مورد برایتان خیره کننده به حیث رسد، البته واقعیت دارااست و در بخش اعظمی از مورد ها عامل فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) همین زمینه بوده میباشد. سرورهای گوگل همواره کارایی می کنند که داده ها مربوط به دوره و مورخ خویش را با حساب های شما سینک کنند و عدم هماهنگی و صحیح نبودن مورخ و ساعت در تلفن همراه شما میتواند باعث به بروز نقص‌ در‌این قضیه و نهایتا پدیدار شدن ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) شود. برای تهیه و تنظیم کردن عصر و مورخ در موبایل اندرویدی خویش به منوی Settings مراجعه و بعد مورد Date & Time را گزینش فرمائید.

فراگیری رفع اختلال فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play): آپ دیت های برنامه گوگل پلی را حذف و مجدد نصب فرمائید
در برخی حالت چشم گردیده که حذف آپ تو دیت های برنامه گوگل پلی استور و نصب دوباره آنها باعث به رفع ایرادات عملکردی این نرم افزار شده‌است. به این ترتیب سفارش می کنیم که شما هم از این طریق به کارگیری نمائید. برای حذف کردن به روز های برنامه گوگل پلی کافیست که به شرح ذیل کار نمایید:


وارد بخش Settings گردید.
مورد Apps یا این که Applications را تعیین فرمائید.
به تب All رجوع‌نمایید.
برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) را از لیست یافته و گزینش نمائید.
مورد Uninstall Updates را لمس نمائید و با حذف به روز ها از گوگل استور موافقت فرمائید.
بعد از اینکه آپ تو دیت های گوگل استور را حذف کردید، برنامه نام برده را اجرا نمایید و به روز های مرتبط با آن را نصب فرمایید. به احتمال زیاد با انجام این کار ایراد فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) برطرف میشود.

فراگیری رفع نقص‌ فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play): یاد کش گوگل پلی خدمت (Google Play Services) را حذف نمائید
برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) به صورت به طور کامل بدون واسطه با گوگل پلی خدمت (Google Play Services) در رابطه میباشد و بروز ایراد در کارایی گوگل پلی خدمت (Google Play Services) سبب به بروز نقص‌ در سعی گوگل پلی استور (Google Play Store) هم میشود. بدین ترتیب پیشنهاد میکنیم که برای رفع خلل فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) صد رد صد یک توشه یاد کش گوگل پلی خدمت (Google Play Services) را حذف فرمائید. به‌این خواسته فرآیند تحت را طی نمایید:


وارد بخش Settings گردید.
آیتم Apps یا این که Applications را تعیین فرمایید.
به تب All مراجعه نمایید.
برنامه Google Play Services را از لیست گزینش نمایید.
مورد Clear Cache را گزینش نمائید و با حذف آن‌ها موافقت به کار آورید.
درحال حاضر توشه دیگر ابزار تغییر تحول IP را در موبایل اندرویدی خویش فعال فرمائید و برنامه گوگل پلی استور (Google Play Store) را اجرا کنید. به احتمال بسیار زیاد ایرادات عملکردی آن برطرف می‌گردد.

یادگرفتن رفع ایراد عمل نکردن گوگل پلی (Google Play): حساب گوگل خویش را حذف و مجدد فعال فرمایید
از آنجایی که گوگل پلی استور با حساب گوگل شما رابطه بدون واسطه دارااست، بدین ترتیب بروز اختلال در کارایی حساب گوگل فعال در موبایل هوشمندتان میتواند باعث به بروز ایراد در همت گوگل پلی استور هم شود. برای رفع این ایراد سفارش می کنیم که حساب گوگل خویش را از موبایل حذف و توشه دیگر آن را فعال نمائید. برای انجام این فعالیت به شرح پایین فعالیت فرمائید:

وارد بخش Settings تلفن همراه اندرویدی خویش گردید.
آیتم Accounts را تعیین نمائید.
آیتم Google را گزینش فرمائید.
حساب گوگل خویش را گزینش فرمایید.
آیکون سه نقطه مو جود در کناره سمت راست و بالای ورقه را لمس فرمایید.
آیتم Remove Account را گزینش نمایید و با حذف حساب موافقت به فعالیت آورید.
پس از حذف حساب خویش می بایست توشه دیگر آن را در موبایل فعال فرمائید. به‌این مراد با دیگر به بخش Accounts منوی پیکربندی (Settings) دستگاه مراجعه‌نمایید. این توشه مورد Add Account را گزینش نمایید و آن‌گاه فرآیند ما یحتاج برای افزودن حساب گوگل به دستگاه را طی فرمایید. بعداز فعال کردن دوباره حساب گوگل خویش، توشه دیگر برنامه گوگل پلی استور را اجرا و سعی آن را گزینه بازنگری قرار دهید.تعمیرات سامسونگ

فراگیری رفع نقص‌ عمل نکردن گوگل پلی (Google Play): دستگاه را فکتوری ریست فرمائید
چنانچه با انجام دادن تمام موردها فوق همچنان نقص‌ عمل نکردن گوگل پلی (Google Play) پابرجا بود، راهی به غیر از فکتوری ریست (Factory Reset) دستگاه نیست. پیش از انجام فکتوری ریست، بدون شک از محتوای تلفن همراه یا این که تبلت اندرویدی خویش یک فولدر بکاپ تهیه و تنظیم فرمایید تا در فیس بروز هر نقص‌ توانمند به بازیابی داده ها قبل خویش باشید. به مراد فکتوری ریست اندروید می بایست به شرح پایین فعالیت فرمایید:


وارد بخش Settings دستگاه گردید.
آیتم Backup & Reset را گزینش فرمایید.
آیتم Factory Reset را گزینش نمائید و با انجام آن موافقت به فعالیت آورید.
یک سری دقیقه شکیبایی فرمائید تا مراحل فکتوری ریست دستگاه به اتمام برسد و داده ها آن به شرایط پیش فرض کارگاه بازگردانده شود. آنگاه میتوانید از موبایل خویش استعمال نمائید و با یقین خلل فعالیت نکردن گوگل پلی (Google Play) آن برطرف میگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.