گوگل پلی

خریددرون برنامه ای گوگل پلی
کمپانی گوگل توسعه و گسترش دهنده مغازه گوگل پلی بوده که او‌لین توشه این مغازه را در سال 2008 به بازار معرفی کرد. از ان پس بیش تر از 25 میلیارد برنامه از این دکان دانلود شده‌است . اکنون بیش تر از 700،000 برنامه متفاوت را می اقتدار در دکان Google Play تهیه و تنظیم نمود. برخی از این برنامه ها در‌این مغازه نیاز به خریداری دارا هستند که کارت های گوگل پلی این فرمان را برای یوزرها میسر کرده است. کارت کادو گوکل با سقف اعتبار متنوع این قابلیت و امکان را به خریداران می‌دهد تا بتوانند سوای به کار گیری از کارت های اعتباری و بانکی و صرفا بوسیله کدهای کارت های کادو خویش از دکان انلاین این مجموعه سرویس ها متبوع خویش را تنظیم نمایند.

کاربرد کارت گوگل پلی
به کارگیری از گیفت کارت های گوگل پلی به یوزرها اندرویدی این قابلیت را می دهد تا میان میلیون ها قطعه ی موسیقی از همگی ی خوا‌نندگان، هزاران فیلم و برنامه های تلویزیونی، قابل انعطاف افزارها و بازی ها، وسیع ترین کتابخانه کتاب های الکترونیکی کاوش نمایند و مال گزینه عشق و علاقه ی خویش را تعیین نموده ، به راحتی و به طور آنی خریداری کنند. یک کدام از مزیت های مهم کدهای Google Play این میباشد که نیازی به وارد کردن جزئیات کارت اعتباری یوزرها جهت پرداخت وجود ندارد. همینطور اشخاصی که کارت اعتباری یا این که بدهی ندارند، میتوانند کارت های کادو گوگل را از مغازه های متعدد نسبتاً در هر میهن تنظیم نموده و از آن‌ها برای خرید در مغازه Google Play به کارگیری نمایند.

مزیت کارت های گوگل پلی
از مزیت های کارت های گوگل پلی دسترسی اسان و امن، قابلیت و امکان خرید همگی تولید ها ارائه گردیده در دکان گوگل پلی برای یوزرها اندرویدی، تحویل از روش نشانی اینترنتی و سوای مورخ انقضا بودن این کارتها میباشد . همینطور این کارت ها را فورا بعداز خرید می‌توانید آیتم استعمال قرار داده یا این که کادو بدهید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.