غیر فعال کردن به‌روزرسانی‌ خودکار برنامه‌ها در Google Play


خرید درون برنامه ای گوگل پلیعارضه ها متعددی موجود است که یوزرها را به کنسل به‌روزرسانی اتومات برنامه‌ها در مغازه گوگل‌پلی ناچار می نماید. به عنوان مثال، شاید به‌روزرسانی نو منجر می گردد نرم افزار همت قبل‌اش روی گجت شما‌را از دست دهد یا این که اینکه میخواهید مصرف دیتا از واحد سنجش مشخصی عبور نکند. برای این مراد راهکارهایی موجود است تا از به روز اتومات برنامه‌ ها در اندروید خودداری کرد. به دنبال چگونگی دوری از به‌روزرسانی‌های خود کار برنامه‌های اندرویدی را یادگرفتن میدهیم.



دکان گوگل ‌پلی را گشوده فرمائید.

روی آرم منو در کناره بالا سمت چپ کلیک فرمائید.

وارد آیتم‌ی پیکربندی گردید.

در برگه‌ی پیکربندی، مورد‌ی Auto-Update apps را گزینش نمایید.



در قاب بازشده، آیتم‌ی Don't auto-update apps را تعیین و روی Done کلیک نمایید تا تغییرات ذخیره شوند.


بعداز اتمام این عملیات، خواهید مشاهده کرد برنامه‌هایتان فارغ از درخواست شما به‌روزرسانی نخواهند شد. درنهایت، پیشنهاد می کنیم برنامه‌هایی را به‌روزرسانی فرمائید که به‌طور آراسته از آنان به کارگیری می کنید؛ چون گهگاه به‌روزرسانی‌ها به‌مراد رفع اشکالات و ارائه‌ی سرویس ها بهتر منتشر می شوند.



طریق‌ی کنسل آپ دیت‌ خود کار برای برنامه‌‌ای مختص

دکان گوگل‌ پلی را گشوده فرمایید.

روی قاب جست‌وجو در بالای برگه‌ی گوگل‌ پلی کلیک نمائید.

اسم برنامه‌ی مدنظرتان را وارد نمایید و روی جست‌وجو ضربه بزنید.

میان فهرست ارائه‌ گردیده، نرم افزار دلخواهتان را گزینش و آن را لمس نمایید.

در کاغذ‌ی نرم افزار مد‌لحاظ، در بالای ورقه روی نشانه سه‌ نقطه کلیک نمائید.

در منو بازشده تیک مورد‌ی Enable auto update را بردارید.


بعداز اتمام این عملیات، خواهید روءیت کرد برنامه‌ی مدنظر سوای درنظرگرفتن پیکربندی کلی، به‌روزرسانی اتومات را غیرفعال خواهد کرد. این امکان برای برنامه‌هایی بسیار کاربردی خواهد بود که به‌روزرسانی‌های منظمی ارائه می دهند و به آنان نیازی ندارید.



دانلود دستی به روزرسانی ها در Google Play‏

برای به روزرسانی برنامه های آپ تو دیت گردیده، صرفا کافی میباشد تا به منو برنامه Play Store بروید و آنگاه مورد My apps & games را کلیک کنید و بعد استارت به بروز رسانی برنامه ها کنید. اصولا این‌راه بروز رسانی به طور کامل مطلوب میباشد و برای یوزرها پیشنهاد میشود به دلیل آن که میتوانید با رئیس خودتان آغاز به به روز برنامه هایی که به آن نیاز دارید، فرمائید و از طرفی دیگر دیتای شما بصورت در دست گرفتن گردیده به کارگیری میگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.