تم تیره به گوگل پلی اضافه شد

خرید درون برنامه ای گوگل پلی
گوگل با معرفی اندروید ۱۰ این قابلیت را برای یوزرها آماده کرد تا تم تیره را به سراسر سیستم‌برهان و نرم افزار‌های سیستمی توسعه و گسترش دهند تا علاوه‌بر کاهش مصرف باتری، خواب شل‌تری در شب‌هنگام داشته باشند. باوجود کارایی‌های گوگل برای پوشش حداکثری تم تیره در نرم افزار‌ها خویش، جی‌میل و مغازه قابل انعطاف‌افزاری پلی‌استور به‌تیتر دو هنرپیشه پهناور همچنان از این ظواهر تازه بی‌قسمت بودند تا اینکه در روز‌های قبلی، اهل یک محل مانتین‌ویو تم تیره را نیز برای نرم افزار پست الکرونیکی خویش به‌رخ به‌روزرسانی سمت سرور منتشر کردند؛ با‌این‌هم اکنون همچنان گوگل‌پلی در به عبارتی صورت‌و‌شمایل دیرین خویش قرار داشت؛ البته خوشبختانه به‌حیث میرسد که‌این‌توشه نوبت به پلی‌استور رسیده تا با تم تیره جامه جدیدی را بر بدن نماید.

میشل رحمان، سردبیر اینترنت‌تارنما XDA Developers به‌طراوت روی تلفن همراه پیکسل ۲ ایکس ال خویش که به‌ اندروید ۱۰ به‌روزرسانی گردیده، متوجه اعمال تم تیره در دکان قابل انعطاف‌افزاری پلی‌استور شده‌است. با فعال سازی مورد‌ی تم تیره در بخش پیکربندی، وی علاوه‌بر بخش‌های معمولِ اندروید، حاذق به به کار گیری از گوگل‌پلی در ظاهری نو و تیره شد. طبق حیث وی، این احتمال موجود هست که به‌روزرسانی یادشده خیر در قالب یک به‌روزرسانی دانلودی، بلکه در قالب یک به‌روزرسانی سمت‌ سرور در دسترس یوزرها قرار گیرد.

گوگل پلی / Google Play

این تغییرات در ورژن‌ی ۱۶.۶.۲۵ اعمال شده‌است؛ البته در شرایطی‌که هم‌در حال حاضر از این ورژن‌ در اندروید‌های دیرین‌خیس به کارگیری می کنید، می بایست بدانید که موقتیً قابلیت و امکان اعمال تم تیره به‌رخ غیروابسته و از روش بخش پیکربندی گوگل‌پلی میسر وجود ندارد؛ از‌این‌رو فقط یوزرها اندروید ۱۰ با فعال سازی تم تیره در نصیب پیکربندی اصلی سیستم‌دلیل قوی به تجربه‌ی تغییرات یادشده خواهند بود.

در یک نشست‌ی پرسش‌و‌جواب مجازی که ماه قبلی گوگل در انجمن ردیت برگزار فرمائید، همسایه مانتین‌ویو احتمال پشتیبانی ۱۰۰درصدی از تم تیره در تمام نرم افزار‌های پیش‌فرض را به طور همزمان با تکثیر اندروید ۱۰ رد نکردند. اگرچه این وعده در اولِ تکثیر اندروید ۱۰ محقق نشد؛ البته با تأخیر یک‌هفته‌ای، هم‌فعلا استفاده کننده میتوانند لذت به کار گیری از تم تیره را در سراسر سیستم‌ادله تجربه نمایند.

انتظار می‌رود که به‌مانند دیگر نرم افزار‌های گوگل، تم تیره به‌زودی به‌چهره غیر وابسته در چنگ یوزرها ورژن‌های دیرین‌خیس اندروید قرار گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.