چگونه یک جست و جو بهتر در پلی استور گوگل انجام دهیم


خرید درون برنامه ای  گوگل پلی
پلی استور گوگل صاحبخانه وسیع ترین کلکسیون نرم افزار های موبایل بر روی کره خاکی میباشد. براین اساس قطعا می‌دانید که‌این مغازه پلی استور یک برنامه پیش فرض برای یوزرها اندرویدی هست.اگرچه اسم این مغازه برگرفته از مطرح ترین موتور جست وجو عالم یعنی گوگل میباشد، بعضی وقتها جستن برنامه متبوع در آن نقص‌ می‌باشد.

در اینجا به بعضا از نکته های طریق جست و جو در مغازه پلی استور گوگل میپردازیم که‌این دستور منجر شل خیس شدن جست و جو برنامه های متبوع شما می گردد. بدین ترتیب در حالتی که شما هم نمی توانید برنامه آیتم دلخواه خویش را از پلی استور گوگل دانلود فرمایید، ما در اینجا به شما برخی از ترفندهای تحت را فراگیری میدهیم:

ترفندهای شیوه جست و جو در مغازه پلی استور گوگل
نکته اولیه- چه‌طور همه نرم افزار های یک گسترش دهنده مختص را بیابیم

در‌صورتی‌که شما در پی نرم افزار های تازه با یک توسعه و گسترش دهنده مشخص و معلوم می باشید، جست وجو راحتی را در پیش نخواهید داشت. بدین ترتیب شما می بایست در فسمت جست وجو مغازه پلی استور گوگل نوشته ذیل را تایپ نمائید تا این که نرم افزار با بسط دهنده متبوع خویش را پیدا فرمایید.

اسم بسط دهنده متبوع:pub

دقت داشته باشید که شما در نصیب اسم بسط دهنده متبوع بایستی نام متبوع بسط دهنده را تایپ نمایید. همینطور اعتنا فرمائید که‌این نوشته به حروف وسیع و کوچک حساس میباشد. از مسافت هنگام تایپ کردن نوشته “:pub” به کارگیری نکنید و حتی موقع تایپ کردن نام گسترش دهنده نیز از مسافت به کارگیری نشود.

جست وجو بهتر در پلی استور گوگل شماره1

نکته دوم- چه‌طور برای اسم یک برنامه مشخص و معلوم جست و جو کنیم

یکی وسیع ترین اشتباهات در پیداکردن برنامه در دکان پلی استور گوگل، این میباشد که هزاران برنامه شبیه به برنامه متبوع وجود دارا‌هستند. برای حل این ایراد، شما باید از نماد “” برای برنامه متبوع خویش استعمال نمائید. به عنوان مثال در شرایطی که شما به‌دنبال برنامه تلگرام می باشید باید آن را در باطن این آرم”Telegram” جایگذاری فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.