کسب درآمد دلاری با انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی بدون داشتن حساب ارزی


خرید درون برنامه ای گوگل پلی
یک کدام از شیوه هایی که اذن می‌دهد گسترش دهندگان نرم افزار های اندرویدی از نتیجه ها دست مشقت خویش درآمد کسب نمایند این میباشد که اپ خویش را در مارکت های متفاوت منتشر نمایند. امّا دعوا جایی مهیج میگردد که میفهمیم با نشر نرم افزار در گوگل پلی تحت عنوان یک مارکت جهانی می اقتدار کسب درآمد دلاری داشت و داشتن یک منشاء درآمد ارزی امروزه برای هر اهل ایران بسیار با ارزش به حساب آورده می شود.

امّا داشتن درآمد دلاری در شرایط فعلی مستلزم گذشتن از فرآیندی میباشد که مقداری از هفت خوان رستم ندارد و در اکثر مواقع به بن بست منتهی می‌گردد. البته این به معنای انتها عمل برای شما وجود ندارد. ما برای شما پیشنهادی داریم که با آن می‌توانید نرم افزار خویش را در گوگل پلی منتشر کرده و فارغ از نیاز به داشتن اکانت merchant گوگل و اکانت ارزی، درآمد دلاری نرم افزار خویش را به ریال اخذ فرمائید!کسب درآمد

تکثیر نرم افزار در گوگل پلی به طور بدون‌پول
همانطور که فراتر به آن اشاره کردیم، کسب درآمد دلاری از برنامه اندرویدی مستلزم این میباشد که نرم افزار در یک مارکت جهانی منتشر شود تا در دسترس عالم قرار بگیرد. امّا نشر نرم افزار در گوگل پلی نیز مستلزم داشتن حساب دولوپری گوگل میباشد که برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه دلاری (25 دلار) و ارائه مدارک هویتی فرنگی می‌باشید!

تا به اینجا، در اولی گام کسب درآمد ارزی از اپ در گیر ایراد گردیده ایم. البته منش حلی بسیار بی آلایش برای آن موجود هست.

قرار دادن نرم افزار در گوگل پلی به جهت وجود تحریم ها برای ایرانیان ممکن وجود ندارد، امّا شما می‌توانید فعالیت را به گروه فرادیتا سپرده تا به طور بدون‌پول و با داشتن حساب دولوپری کانادا و ایالات متحده، نرم افزار شما‌را در گوگل پلی منتشر نمایند.
کسب درآمد دلاری از نشر برنامه در گوگل پلی
کسب دآمد دلاری
نرم افزار شما در Google Play قرار گرفته و در‌این مرحله اپ شما در حالا کسب درآمد ارزی میباشد. سوالی که پیش می آید این میباشد: به چه شکل درآمد دلاری نرم افزار خویش را از گوگل پلی برداشت کنیم؟
برای برداشت درآمد ارزی از گوگل پلی برای پرداخت های داخل طرحی شما نیاز به داشتن اکانت مرچنت گوگل (Merchant account) دارید که داشتن آن خویش مستلزم داشتن مدارک هویتی، مدارک محل سکونت و اکانت ارزی وابسته به کشورهای فرنگی میباشد!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.