توسعه دهندگان و خرید درون برنامه ای گوگل پلی

خرید درون برنامه ای گوگل پلی


مغازه اپ استور اپل کماکان درآمد بیشتری برای توسعه و گسترش دهندگان نسبت به پلی استور گوگل به یاور داراست. عارضه ها این فرمان دیدنی دقت میباشد. مهم‌ترین ادله این دستور احتمالاً این میباشد که مالکان دیوایس های اپل از خانواده هایی با درآمد طولانی تر می‌باشند. موبایل های اپل لاکچری می‌باشند و اشخاصی که‌این موبایل ها را خریداری مینمایند احتمالاً آمادگی پرداخت مخارج طولانی تر برای نرم افزار ها را دارا هستند در حالی که اوضاع و احوال برای میانگین یوزرها اندرویدی این سیرتکامل وجود ندارد.



ولی اکوسیستم اندروید هم سهم قابل قبولی از تلفن همراه های لوکس بازار داراست، به عنوان مثال کافی میباشد به گلکسی اس 6 اج نگاه نمائید. ولی تعداد متعددی از یوزرها اندرویدی هم میباشند که تلفن همراه های آن ها فقط قیمتی فی مابین 100 تا 300 دلار دارا هستند. علاوه بر این در اکثری از قسمت های دنیا که اندروید محبوبیت متعددی داراست اکثری از یوزرها به کارت های اعتباری و صورتحساب مخابراتی دسترسی ندارند.



عدم وجود درآمدهای بدون واسطه برای گسترش دهندگان سبب ساز شده‌است آن ها در نرم افزار های اندروید به سراغ اکران تبلیغات در نرم افزار هایشان بروند. در واقعیت این تامل که اندروید از فروش نرم افزار ها درآمد متعددی ندارد احتمالاً به‌این مفهوم میباشد که بخش اعظمی از گسترش دهندگان مستقیماً به سراغ تبلیغات در نرم افزار های خویش می‌روند سوای اینکه روش های دیگر کسب درآمد را بیازمایند. همین فرمان چنین آمار و ارقامی را به وجود میاورد و این اندیشه را جا انداخته میباشد که درآمد زایی از نرم افزار های اندروید صرفا از روش تبلیغات قابلیت پذیر میباشد.



این موردها بوسیله آمار و ارقام ارائه گردیده از AppBrain نیز تایید میشود. مبنی بر کاغذ گزارش نرم افزار های بدون پول در مقابل نرم افزار های مبلغی درین تارنما، صرفا 196 هزار نرم افزار از مجموع 1.4 میلیارد نرم افزار، مبلغی می‌باشند و 1.2 میلیارد نرم افزار دیگر بدون‌پول می‌باشند. اما بعضا از این نرم افزار های بدون پول، قابلیت خرید باطن طرحی را آماده مینمایند ولی تعداد آن‌ها اندک میباشد. همینطور طبق یافته های AppBrain، نرم افزار های شرایط فعلی اندروید با قابلیت و امکان پرداخت داخل طرحی کمتر از 110 هزار نرم افزار میباشد.



یک کدام از دیگر از موردها پیش روی بسط دهندگان این میباشد که در‌حالتی که آن ها بخواهند یک نرم افزار iOS بنویسند قطعا بایستی یک مک بوک در چنگ داشته باشند البته تایپ کردن نرم افزار های اندروید بر روی ویندوز، OS X و لینوکس قابلیت و امکان پذیر میباشد.



رابط کاربری اینترنت

یکی‌از جنبه های آزار دهنده اپ استور اپل این میباشد که برای به کار گیری از آن صد رد صدً به آیتونز نیاز خواهید داشت. در دنیای اینترنت و کلاد محور، این آیتم چیز تماماً نا مطلوبی میباشد که برای دسترسی به دکان آیتونز نیاز به دانلود و نصب یک برنامه منحصر روی کامپیوتر داشته باشید. در‌حالتی که شما در‌پی یک اپ iOS در وب بگردید، کاغذ ای را خواهید یافت که آن اپ را به شما نشان می‌دهد ولی برای نصب آن نیاز به گشودن برنامه آیتونز دارید. هنگامی شما در یک دستگاه iOS بدنبال نرم افزار ها بگردید، فعالیت اندکی سهل وآسان خیس خواهد بود و برای دانلود و نصب اپ ها نیازی به نصب برنامه آیتونز در ویندوز یا این که OS X نخواهید داشت.







سعی گوگل پلی از این حیث به طور کاملً مختلف میباشد. بجز به کارگیری از اپ گوگل پلی در اندروید، زمانی که نیاز به به کار گیری از دکان گوگل پلی در ویندوز یا این که OS X داشته باشید خواهید توانست از روش رابط کاربری اینترنت به آن دسترسی داشته باشید. شما حاذق خواهید بود از روش اینترنت، نرم افزار ها را روی دستگاه خویش نصب کرده یا این که آنان‌را خریداری نمائید. این گزینه موجب می گردد که گوگل پلی خیلی طولانی تر از آیتونز انعطاف پذیر باشد.



رسانه

از هر اکوسیستمی که به کارگیری نمایید، مطمئناً یک چیز موجود است و آن این میباشد که شما در هم اکنون سپرده گذاری پول در نرم افزار ها، فیلم ها، موسیقی و کتب می باشید و با این فعالیت بیش تر به آن اکوسیستم گره می خورید. خیر اپل و خیر گوگل به شما اذن تهیه کردن فیلم ها یا این که کتاب هایی که از حیث رئیس دستمزد دیجیتال (DRM) آزاد می‌باشند را نخواهند اعطا کرد البته می‌توانید موسیقی های سوای DRM را اخذ نمائید.







در صورتیکه شما فیلمی در آیتونز بخرید فقط قدرتمند خواهید بود آن فیلم را روی دستگاه های اپل یا این که کامپیوتری که از آیتونز به کارگیری میکند مشاهده کنید. در فیض در‌حالتی که هنگامی بخواهید از iOS به اندروید هجرت فرمایید حاذق به انتقال آن فیلم نخواهید بود. این آیتم برای گوگل درست گو وجود ندارد، گوگل نرم افزار های Google Play Movies & TV و eBook Reader خویش برای دستگاه های iOS نیز ارائه میکند. همینطور شما می‌توانید فیلم های خریداری گردیده را در هر دستگاهی که از مرورگر اینترنت پشتیبانی نماید، تماشا نمایید. این بدان مضمون‌ میباشد که درصورتی که محتوای رسانه ای از گوگل پلی خریداری نمائید این قابلیت را خواهید داشت تا از آن محتوا در هر دستگاهی که بخواهید به کار گیری فرمایید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.