روش دور زدن تحریم گوگل پلی Google Play



پلی استور یا این که به عبارتی گوگل پلی وسیع ترین منشاء و مغازه برنامه و بازی در اندروید میباشد و فقط فروشگاهی میباشد که بر روی تمام دستگاه های تلفن ملازمت و همراهی که از اندروید پشتیبانی می‌کنند به طور پیش فرض نصب شده‌است و بخش اعظمی از یوزرها تلفن های یاور اندروید طولانی تر برنامه ها و بازی های خویش را از این مغازه عظیم تامین و به کار گیری می نمایند. درپی با شیوه به دور زدن تحریم گوگل پلی آشنا خواهید شد.

پلی استور هواداران اکثری در تمام نقاط جغرافیایی دارااست و اکثر مردم عالم به جهت آپ تو دیت بودن و دسترسی عالی این دکان وسیع آن را تحت عنوان شایسته ترین دکان برنامه و بازی تعیین کرده اند بخش اعظمی دیگر هم به جهت امنیت تولیدها این دکان از آن استعمال میکنند. این دکان از یک سپر ایمنی Google Play به کارگیری می‌نماید که “سپر امنیتی گوگل پلی” اسم داراست و قادر است در یک روز تعدادی توشه موبایل شمارا کپی کرده و با جستن برنامه های که کثیف می باشند، آن را از تلفن همراه شما حذف میکند(حتی برنامه هایی که از مغازه دانلود نکرده باشید یا این که در مغازه نباشد) و حتی هنگام نصب برنامه هایی که به امنیت دستگاه شما صدمه می‌زند به شما اخطار می‌دهد که به کارگیری از آن موجب چه ضررهایی می گردد. ولی ناگفته نماند که زیرا گوگل پلی زیرشاخه خویش گوگل میباشد طبیعی ست که چنین قدرتی داشته باشد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در مغازه گوگل پلی سرگرم گشت و گذار باشید و یا این که طرحی مدنظر دارید که به شما اخطار دسترسی به جهت تحریم می‌دهد مانند تصویر پایین:

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

و این غلط بدان معنا ست که شما به جهت قرار به چنگ آوردن در لیست کشورهای تحریمی نمی توانید این برنامه را دانلود فرمائید.

اکنون برای رفع این نقص‌ چه بایستی کرد؟

1. در آغاز به بخش Settings>Apps رفته و برنامه پلی استور را پیدا فرمائید.



2. بعداز تعیین برنامه گوگل پلی و ورود به پیکربندی داده ها برنامه در رخ وجود در ورژن اندرویدی شما به بخش Storage یا این که به عبارتی ذخیره سازی گردیده و در فیس عدم وجود از مرحله بعدی به کار گیری فرمایید.



3. بعد از تعیین آیتم Storage آیتم Clear Cache را تعیین کرده و یاد کش گوگل پلی خویش را منزه نمایید.



4. حال با طریق های عبور از تحریم مجدد به برگه برنامه متبوع در گوگل پلی رجوع‌نمایید و توجه داشته باشید که وضعیت مجازی تون رو مسلما در کشوری گزینش فرمائید که در لیست تحریم های گوگل پلی قرار نگرفته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.