آشنایی با سرویس گوگل پلی (Google Play Services)

خرید درون برنامه ای گوگل پلی


در‌این نوشته‌ی‌علمی با گیفت کارت گوگل پلی آشنا خوا هیم شد، البته قبلی از هر چیز آشنایی همت های گوگل پلی اهمیت اکثری داراست. گوگل پلی ‏خدمت، یک خدمت پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای میباشد که بوسیله کمپانی گوگل در سال 2012 معرفی شد. گوگل پلی که در صدر به عنوان اندرویدمارکت بوده میباشد، دکان قانونی گوگل برای داد و ستد بازی، قابل انعطاف‌افزار و دیگر محتوای مرتبط با دستگاه‌های اندروید میباشد. گوگل پلی خدمت یک برنامه کاربردی میباشد که بر روی سیستم استدلال اندروید نصب گردیده و به موبایل هوشمند شما اذن می‌دهد که به نهایی نسخ و نکته های امنیتی سوای بروزرسانی اندروید خویش، دسترسی داشته باشید. کلاً گوگل پلی خدمت نشان دهنده یک دگرگونی جزئی در تلفن همراه های همپا میباشد. مثال ای از آن را در گوگل مپ ظهور نموده است.

قبلی از ورود گوگل پلی خدمت به دنیای اندروید، زمانی که سیستم برهان اندروید را به روزسانی می کردید، می توانستید برنامه های گوگل، مانند گوگل مپ را نیز آپ دیت فرمایید که‌این خویش وقت متعددی را لازم داشت و در‌حالتی که به روزرسانی را انجام نمی دادید، ورژن تازه گوگل مپ را نداشتید و همین منجر نماید شدن برنامه میشد. ولی با ظهور گوگل پلی خدمت، آن ها به طور خود کار از روش این برنامه به روزرسانی می گردند.



این خدمت یک مغازه آنلاین برای خرید اشکال موسیقی، فیلم، کتاب، نرم افزار‌ها، بازی‌های اندروید، قابل انعطاف‌افزارهای کاربردی می باشد. این سرویس ها از روش اینترنت و نرم افزار پلی استور در اندروید تلفن همراه در دسترس هست. تمام برنامه هایی که از روش پلی استور روی تلفن همراه شما اجرا می‌شوند از روش گوگل پلی خدمت پشتیبانی می گردند. بهتر میباشد گوگل پلی خدمت خویش را مدام به روزرسانی فرمائید. گوگل پلی خدمت در هر به روز خویش فقط تغییرات کوچکی را اعمال می‌کند، برای مثال تغییراتی در تبلیغات، بازی ها و …. که سبب می‌شود همت آن فراتر رود. با آپ تو دیت دائمی این خدمت، میتوانید در مصرف باتری خویش صرفه جویی کرده و سرویس ها آنلاین را با سعی و سعی بهتری اخذ فرمائید.

داده ها شما در گوگل، مدام از روش وب آپ دیت میباشند. در سود هنگامی که شما اپلیکیشن، فیلم، موزیک و یا این که اپلیکیشنی را از گوگل ‌پلی خریداری می‌ فرمایید، دسترسی به محتویات خریداری گردیده تخت گاز بر روی همه وسایل اندرویدی شما قابلیت پذیر می‌گردد. حتی درصورتی که به صورت نمونه فیلمی را از تبلت اندروید خویش خریداری فرمائید، میتوانید آن را بر روی کامپیوتر فردی خویش نیز ببینید. چون سرویس ها گوگل‌پلی بر طبق فضای ابری اساس گذاری شده‌است و آنچه که شما می خرید یا این که اجاره میکنید ابدا یاد وسیله شما اعم از کامپیوترشخصی، گوشی و تبلت را اشغال نمی‌نماید. در صورتی سرعت وب‌ شما اذن تماشای راحت و سریع سرویس ها خریداری گردیده از گوگل پلی را نمی‌دهد، میتوانید به راحتی محتوای متبوع خریداری گردیده را بر روی دستگاه اندرویدی‌تان پین کرده و از آن به طور آفلاین به کارگیری نمایید.

شیوه آپ تو دیت رسانی گوگل پلی خدمت
در اضافه مورد ها برای به روزرسانی یک برنامه در اندروید، می‌توانید آن را در مغازه گوگل جست و جو کرده و و آن‌گاه بر روی مورد به روزرسانی کلیک فرمائید. هر عصر که ورژن جدیدی از برنامه های نصب گردیده در تلفن همراه شما، در دسترس باشد دکان گوگل آن را به شما عرضه خواهد کرد. ممکن میباشد یک برنامه تازه بر روی تلفن همراه خویش نصب کرده باشید و به محض گشودن برنامه، با اخطار به روزرسانی گوگل پلی خدمت روبرو گردید که در‌این‌حالت‌ با کلیک بر روی اخطار می‌توانید به برگه به روزرسانی بروید و خدمت را به روزرسانی فرمائید.



رفع خطای “گوگل پلی خدمت متوقف شده‌است”
در برخی مواقع ممکن میباشد برنامه گوگل پلی خدمت مبتلا ایراد شود. ممکن میباشد خطاهایی مانند گوگل پلی خدمت متوقف شده‌است، بر روی کاغذ موبایل شما ظواهر شود. این واقعه اضافه در حین مفتوح کردن برنامه های متعلق به گوگل صورت می‌دهد. برای رفع این خلل می بایست کش های این برنامه را حذف نمایید. برای این عمل به منوی پیکربندی (Settings) بروید، بر روی برنامه (Apps) کلیک فرمائید، بعد از آن گوگل پلی خدمت (Google Play Services) را تعیین کرده و روی دکمه ” Force Stop” کلید نمایید و تزکیه کش ها (Clear Cache) را گزینش نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.