روش های خرید از گوگل پلی



یوزرها تلفن های یاروهمدم اندروید و ویندوز برای دانلود اپلیکین های مایحتاج از پلتفرم گوگل پلی به کارگیری می‌نمایند. ولی Google Play صرفا برای دانلود نرم افزار وجود ندارد و از این پلتفرم می اقتدار اشکال متعدد محتوای دیجیتال از گزاره فیلم، کتاب و موسیقی نیز اخذ کرد. بعضا از تولیدات ارائه گردیده درین پلتفرم به طور بدون‌پول قابل اخذ و دانلود میباشند. البته یوزرها برای دانلود برخی دیگر نیاز به پرداخت ارزی دارا‌هستند. برای خرید از گوگل پلی از منش های مختلفی از پاراگراف خرید گیفت کارت گوگل پلی می اقتدار به کار گرفت.


با اعتنا به تحریم های مالی علیه کشور‌ایران، قابلیت پرداخت ارزی با کارت های بانکی اهل ایران نیست. به همین استدلال برای پرداخت در وبسایت های فرنگی نیاز به یکی‌از گونه های کردیت کارت مثل مستر کارت یا این که روادید کارت دارید. ولی راه و روش های دیگری نیز برای این خواسته وجود دارا هستند. برای مثالً بعضا از تارنما ها به یوزرها قابلیت پرداخت با استعمال از اشکال کیف پول الکترونیکی مثل پی پال میدهند. نحوه بعدی را می اقتدار به کار گیری از گیفت کارت گوگل پلی دانست.
خرید درون برنامه ای گوگل پلی

برای دسترسی به تمام طرز های مذکور نیاز به مفتوح کردن اکانت در بین المللی دارید. با وجود اینکه سرویس ها دسترسی به همه این مورد ها بوسیله گروه ایرانیکارت ارائه می شود (از بهره برداری اکانت ارزی تا صادر شدن گیفت کارت مجازی) میتوانید با به کار گیری از سرویس ها بخش خرید با اینترنت این شرکت سوای نیاز به‌این نحوه ها نسبت به مبادرت نمایید. برای تثبیت درخواست و اخذ سرویس ها ارائه گردیده به وسیله تیم ایرانیکارت از روش دکمه ی ذیل به کاغذ نام نویسی انتقال یابید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.