چند راه برای به دست آوردن اعتبار رایگان گوگل پلی



بااین‌هم اکنون، ممکن میباشد خیلی‌ها قصد خریدهای بیشتری داشته باشند و با اعتنا به بها دلار در کشور‌ایران، ازنظر اقتصادی آن‌چنان به‌صرفه نباشد. به همین ادله به‌دنبال نحوه‌هایی برای فراهم نمودن گیفت کارت بدون‌پول می‌باشند. خوشبختانه می بایست بگوییم که چنین نحوه‌هایی وجود دارا‌هستند که به‌وسیله آنان میتوانید گیفت کارت بدون‌پول و یا این که اعتبار بدون‌پول گوگل پلی را به دست آورید. با یکدیگر چندی از این شیوه‌ها را آزمون مرور میکنیم.

اخذ اعتبار مجانی گوگل پلی با به کار گیری از Google Opinion Rewards
Google Opinion Rewards یک برنامه کاربردی میباشد که بوسیله گوگل توسعه و گسترش داده‌شده‌است. به کارگیری از این نرم افزار قادر است جایگزین قابل قبولی برای خرج کردن پول جهت شارژ اکانت کاربری گوگل پلی شما باشد. Google Opinion Rewards دربرگیرنده چندین تست‌ها میباشد که یک‌توشه در هر هفته می توانید در آن کمپانی نمایید و به آنان جواب دهید تا به‌وسیله آنان ۱ دلار به‌اکانت کاربری خویش در پلی استور بی افزایید. جواب این تست‌ها بسیار سهل و دارای ارتباط میباشد. Google Opinion Rewards هرگاه که یک امتحان نو برای انجام مهیا باشد به شما اطلاع خواهد اعطا کرد و به‌محض این‌که آن را با برد به اتمام برسانید اعتباری که برای آن در لحاظ گرفته‌شده‌است به‌اکانت کاربری شما در گوگل پلی واریز خواهد شد. این اعتبار با مبلغی که در گوگل پلی در جریان میباشد هم بها میباشد. اخذ این برنامه بدون پول میباشد و بر روی هر موبایل و تبلت اندرویدی اجرا میگردد.
خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

اخذ گیفت کارت مجانی با استعمال از FreeMyApps
برنامه دیگری که در این باره مورداستفاده قرار میگیرد و ولی دربردارنده این سرویس ها میباشد FreeMyApps اسم داراست که به شما گیفت کارت‌های Google Play ، Amazon ، Xbox ، Spotify ، Starbucks ، Skype و… را پاداش می دهد. جذاب میباشد بدانید که‌این برنامه فقط به‌وسیله این‌که برنامه‌های دیگر را نصب و به کارگیری نمائید به شما اعتبار میدهد و درنهایت میتوانید اعتبار خویش را در‌این قابل انعطاف‌افزار به گیفت کارت دلخواهتان تبدیل نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.