آموزش گام به گام انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی استور


خرید داخل طرحی گوگل پلی
با نشر نرم افزار در گوگل پلی استور قابلیت جذب یوزرها بیشتری را دارید. این یک مجال معمولی برای معرفی نرم افزار در سطح گسترده خیس میباشد که بعضی به نیکی از آن به کار گیری کرده اند. چنانچه از گسترش دهندگان نرم افزار های بدون پول یا این که مبلغی می‌باشید و یا این که اینکه یک اپ بازی را پباده سازی نموده اید از همگی مجال ها برای شناسانده شدن به کار گیری نمایید. درین مقاله بی آلایش ترین منش برای تکثیر نرم افزار در گوگل پلی استور یادگرفتن داده گردیده البته نخست بایستی کارهایی را تحت عنوان پیش نیاز انجام دهید تا نوبت به نشر اپ رسد.



پش نیاز ها

Bundle ID اختصاصی
ساخت جساب کاربری در گوگل پلی استور
شارژ اکانت کاربری به مبلغ 25 دلار جهت راه اندازی
ورژن امضا گردیده از نرم افزار در قالب فولدر APK
کارآیی مطلوب و مطمئن نرم افزار ( از قبلی همگی نصیب ها را آزمایش نمایید)
در فیس زیاد بودن حجم نرم افزار می‌توانید آن را به بخش های کوچک خیس تقسیم نمائید.
تکثیر نرم افزار در گوگل پلی استور

در صدر می بایست در گوگل پلی نام نویسی فرمایید. از پیوند تحت برای نام نویسی به کار گیری نمایید:

https://play.google.com/apps/publish/signup

بعداز نام نویسی با اکانت کاربری خویش در گوگل پلی وارداتی، و با زدن آیتم Developer Agreement عملیات پرداخت را انجام دهید. درین مرحله اسم بسط دهنده، آدرس اینترنتی، تارنما و شماره تلفن خویش را وارد کرده. مورد COMPLETE REGISTERATION را گزینش فرمائید. آن گاه مورد CREATE APPLICATION را گزینش نمایید. درپی لهجه و اسم نرم افزار را وارد کرده و آیتم CREATE را گزینش فرمائید.

پیشین از نشر نرم افزار در گوگل پلی استور لازم میباشد تا توضیحات کوتاه و توضیحات تکمیلی را درج فرمائید. و به‌این نکته اعتنا داشته باشید، که توضیحات کوتاه به عبارتی متنی میباشد که یوزرها در نرم افزار شما به طور فهرست وار مشاهده می‌کنند، و توضیحات تکمیلی نیز می بایست مشتمل بر تجهیزات نرم افزار باشد. و نباید بیشتراز 4000 کاراکتر باشد.

بعداز وارد کردن بقیه خصوصیات مانند تیتر و توضیحات تکمیلی و کوتاه بر روی آیتم SAVE DRAFT کلیک نمائید.

یادگرفتن تکثیر نرم افزار در گوگل پلی استور را با به چنگ آوردن دو اسکرین شات از نرم افزار ادامه می‌دهیم. آنگاه با تعیین آیتم Add high-res icon اندازه آیکون نرم افزار 512×512 قرار دهید. برای این که بتوانید یک تبلیغ گرافیکی انجام دهید آیتم Add feature graphic را گزینش فرمایید آن گاه تبلیغ گرافیکی متبوع خویش را آپلود فرمایید، و مجددا آیتم SAVE DRAFT را بزنید.
خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

در‌این مرحله که از یادگرفتن نشر نرم افزار در گوگل پلی استور می بایست جور نرم افزار و نوع بندی آن را مشخص و معلوم نمایید، داده ها رابطه با خویش را وارد کرده و در شرایطی که مقررات و ضوابط خاصی در به کارگیری از نرم افزار دارید لینک و پیوند آن را وارد کرده و یا این که مورد Not submitting a privacy policy URL at this time را تعیین نمائید.

بعداز اینکه تمامی موردها بیان شده را انجام دادید، نرم افزار شما به طور پیش نویس در آمده میباشد اکنون با کلیک بر روی نرم افزار برگه جدیدی نمایش داده میشود. مورد MANAGE PRODUCTION را تعیین کرده و به مرحله بعدی بروید. در شرایطی که نرم افزار در فاز آلفا یا این که بتا میباشد مورد های مربوطه را گزینش نمائید. انگیزه از این مرحله محاسبه کردن پایانی قبلی از تکثیر نرم افزار در گوگل پلی استور می‌باشد. بعد از آخر این مرحله می‌توانید سوای این که نیاز به آپلود دوباره نرم افزار باشد آن را تکثیر دهید و مورد CREATE RELESE را گزینش فرمایید.

در صورتی‌که نرم افزار به طور لوکال امضا گردیده دیگر نیازی به امضای گوگل پلی وجود ندارد. البته در‌صورتی‌که تصمیم به امضای گوگل پلی داشتید آیتم Google Play App Signing را گزینش فرمایید.



با تعیین مورد Browse Files پوشه APK را تعیین و آپلود فرمایید.

درین مرحله از نشر نرم افزار در گوگل پلی استور برای مال خویش یک اسم تعیین فرمایید. تجهیزات نرم افزار خویش را وارد فرمائید و سپس آیتم REVIEW را تعیین فرمایید. در مرحله آنگاه ورژن امضا گردیده پوشه APK بیشتر شده‌است. به نصیب Content Rating در سایدبار بروید، و به سوالاتی که از شما پرسیده شده‌است جواب دهید. و نشانی اینترنتی را تایید فرمایید.

به نصیب Pricing & distribution در سایدبار بروید، در‌این نصیب بها نرم افزار و کشورهایی که می‌خواهید نرم افزار شما‌را داشته باشند، گزینش نمائید.

با گزینش آیتم START ROLL OUT TO PRODUCTION نرم افزار در گوگل پلی استور نشان داده می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.