چگونه MVP را از طریق فروشگاه پخش گوگل صرف‌نظر کرد

چگونه MVP را از طریق فروشگاه پخش گوگل صرف‌نظر کرد
اگر از طریق یک خرید با app در برنامه Android ارتقا یابید ، باید با گوگل پلی تماس بگیرید تا اشتراک خود را لغو کنید . برای انجام این کار ، به حساب کاربری گوگل خود بروید و از " درخواست بازپرداخت برای برنامه‌ها و بازی‌های" درخواست نمایید .
همچنین می‌توانید اشتراک خود را نیز با استفاده از فروشگاه نمایش گوگل حذف کنید و آن را از بین ببرید  . برای لغو اشتراک خود از فروشگاه گوگل Play ، از تنظیمات اشتراک خود در وب سایت Play یا به طور مستقیم از برنامه Store Play گوگل استفاده کنید . این می‌تواند با بازدید از موارد زیر انجام شود :
- گوگل پلی app برنامه Menu > > My > > MapMy Subscribe / - Menu > Google > Account My My > MapMy MapMy MapMy MapMy >> a a مشکل را گزارش می‌دهد .

خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص لغو اشتراک ایجاد شده از طریق نرم‌افزار اندروید در برنامه‌های کاربردی ، لطفا ً از مقاله پشتیبانی مفید گوگل در مورد مدیریت گوگل پلی Subscriptions بازدید کنید . ان را ببینید و از ان استفاده مفید و موثر نمایید 
اگر شما دارای مشکلاتی برای درخواست بازپرداخت از طریق گوگل پلی هستید و نمیتوانید ان را درست و اصولی حل کنید  ، می‌توانید با تیم پشتیبانی خود برای تحقیق در مورد ارسال یک درخواست پشتیبانی در اینجا تماس بگیرید . لطفا ً شماره سفارش را برای ما فراهم کنید که با GPA که با خرید شما مرتبط است شروع شود . این می‌تواند در ایمیل از گوگل پلی که تایید شما را تایید می‌کند و یا در تاریخچه حساب شما پیدا شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.