چگونه نرخ مشارکت کاربر را با توجه به موبایل افزایش دهید

خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

. اگر این میزان نرخ مشارکت کاربر پایین باشد , الگوریتم جدید رتبه‌بندی فروشگاه گوگل فقط برای بازی شما برای کسب بازیکنان جدید بدتر می‌شود .

در اینجا برخی از استراتژی‌های مشارکت کاربر مورد استفاده در بازی‌های پرفروش قرار می‌گیرند تا شکاف بالایی در فروشگاه نمایش حفظ شود.

۲ . و تنها راهی که بتوانید بازیکنان خود را به سمت راست نگه دارید این است که آن‌ها را خوب سوار کنید . تمام بازی‌های پرفروش مانند کیم کارداشیان از این تاکتیک استفاده می‌کنند .

یک گام با صفحه نمایش باشد که تمام ویژگی‌ها و یا پیغام‌های واشو را معرفی کند , اطمینان حاصل کنید که بازیکنان از تمام ویژگی‌های آگاه باشند . اجازه دادن به آن‌ها در بازی به خودی خود , خطر از دست دادن علاقه شان را هنگامی که به دنبال چیزی هستند پیدا کنند .

کیم ک .

این مساله برای کاربران نیز مهم است . زمانی که یک بازیکن به بازی شما اشاره می‌کند , آن‌ها با مجموعه‌ای از انتظارات متفاوت می‌آیند . به عنوان مثال , یک بازیکن که از طریق یک دعوت از فیس بوک می‌آید ممکن است به یکی از سطوح بازی خود نگاه کند که در آن می‌توانند به دوستان خود ملحق شوند ; در حالی که یک کاربر دیگر که از یک برنامه گپ استفاده می‌کند ممکن است مایل به شروع از شروع بازی باشد .

با استفاده از لینک‌های هوشمند در درخواست ارجاع شما می‌توانید تشخیص دهید که کاربر از کجا می‌آید و چه پیامی برای به دست آوردن این کاربر استفاده می‌شود . برای اطمینان از اینکه این کاربر به یک بازیگر فعال تبدیل می‌شود , یک مدل شخصی برای آن‌ها اجرا می‌شود .

برای بازیکنان آسان است که با توجه به مطالعه فیسبوک , دوستان خود را به راحتی دعوت کنند , حس اجتماع می‌تواند بازیکنان شما را با مشارکت بیشتر نگه دارد . همان بازیکنان احتمال بیشتری دارند که برای ارتباطات اجتماعی خود در بازی بمانند . به بیان ساده , اگر احساس کنند که بازی شما یک پلتفرم رسانه اجتماعی است , شما نمی‌توانید بازیکنان خود را ببینید .

با فعال کردن بازیکنان خود برای دعوت از دوستان خود از طریق رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسانی محبوب , می‌توانید تضمین کنید که بازیکنان فعال شما همچنان نامزد خواهند شد و همزمان به افزایش دانلود برنامه تان کمک می‌کنند . ابزارهایی مانند دعوت هوشمند وجود دارند که به شما کمک می‌کنند این کار را به راحتی انجام دهید !

فعالیت سگ‌ها در خوراک سگ‌های فانتزی

برای اینکه بازاریابی ارجاع برای شما مفید باشد , برای بازیکنان کافی نیست که دوستان خود را دعوت کنند . این به همان اندازه مهم است که شما تجربیات شخصی خود را شخصی کنید و با ابزارهایی مانند گراف اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

۳. فعالیت Leverage : نکته دعوت کردن دوستانتان برای پیوستن به شما در یک بازی ، زمانی که نمی‌توانید با کاری که انجام می‌دهید ، بمانید . این جایی است که Feeds فعالیت می‌کنند . تنها روشی که مردم هر روز به حساب کاربری فیس بوک خود برمی گردند تا ببینند که دوستانشان چه کار می‌کنند ، این ویژگی اجتماعی مطمئنا ً بازیکنان شما را برای جلسات برنامه بیشتر باز می‌گرداند .

گربه‌ها از غذا در بازی خود برای بازیکنان استفاده می‌کنند تا ببینند که بقیه در بازی چه می‌کنند .

همچنین خوانده : PocApp supercharged player LTV با GetSocial هوشمند و Feeds فعالیت برای Cats Castle ( مطالعه موردی )

حالا یک راه موثر دیگر برای استفاده از Feeds فعالیت برای درگیر کردن بازیکنان خود ، این است که نکات موافق خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید . یک زبانه را روی تمام updates و مکالمات خود نگه دارید ، درک کنید که در کجا گیر می‌افتند و یا نیاز به کمک دارند قبل از اینکه آن‌ها علاقه خود را در بازی شما از دست بدهند .

یک توسعه دهنده مکرر و تعامل بازیکن هم باعث ایجاد رابطه دوستانه ای می‌شود که می‌خواهد تجربه بهتری برای کاربران داشته باشد . تنها یک مکالمه خوب و مرتبط با بازیکنان تان در زمان مناسب می‌تواند راه طولانی را طی کند !

همچنین می‌توانید رقابت‌های مداوم خود را در زمینه فعالیت تبلیغاتی نیز تبلیغ کنید . درست مانند تمام صفحات تبلیغاتی که معاملات خود را در مورد غذای فیس بوک ترویج می‌کنند ، این تمرین واقعا ً به شما کمک می‌کند مشارکت بیشتری در رقابت‌های خود داشته باشید .

حتی grossing برتر مانند قهرمانان مزرعه قهرمانان حیوانات اغلب از این استراتژی تعامل کاربر استفاده می‌کنند . آن‌ها فقط بازی را ترویج نمی‌کنند بلکه از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش بیشتر نرخ مشارکت استفاده می‌کنند .

مسابقه قهرمانی حیوانات قلعه قهرمانان حیوانات : مسابقه سوپر قهرمان حیوانات

برای اطمینان از اینکه شما نرخ مشارکت بالاتری در مسابقات کسب می‌کنید ، باید مطمئن شوید که برنده از آن ارزش دریافت می‌کند . این می‌تواند یک ویژگی بازی ویژه را باز کند و یا به آن‌ها اجازه دسترسی به یک سطح قفل را بدهد که بازیکنان دیگر هنوز به آن دسترسی ندارند .

۴. ارسال notifications پوش بک notifications را برای موثرترین کانال برای رسیدن به بازیکنانی که در برنامه شما نیستند و آن‌ها را برای یک جلسه دیگر باز می‌گرداند ارسال نمایید . طبق یک تحقیق ، در مجموع ۶۸ % از کاربران notifications فشار برای برنامه‌های خود را فعال کرده‌اند و این پیام‌ها افزایش ۹۲ % نرخ حفظ برنامه تلفن همراه را ترویج می‌کنند . آن‌ها به کاربران یاد آوری می‌کنند ، به روش‌های بی شماری ، استفاده از برنامه - چه این برنامه باز است یا نه .

چالش اصلی ارایه محتوای مربوطه در زمان مناسب به مخاطب مناسب است . برای رسیدن به این هدف ، کاربران خود را براساس برنامه کاربردی و رفتار اجتماعی هدف قرار می‌دهند . ارایه اطلاعیه‌های push با ارزش اجتماعی به کاربران شما ۳۰ تا ۱۰ برابر افزایش خواهد داشت .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.