برخی قوانین انتشار در گوگل پلی

عدم وجود اسپم در محتوا و لغات کلیدی اپلیکیشن

مطلقا در کلمه ها کلیدی و توضیحات بلند و کوتاه نرم‌افزار، نکات محتوایی و عدم نسخه برداری را رعایت نمائید. دقت داشته باشید که عبارات کلیدی را پشت سر هم و بیش تر از اندازه بکار بنرید. اسپم از لحاظ گوگل نرم افزار هایی می‌باشد که به وعده های خویش در توضیحات کار نکردند و همینطور سعی بیان شده در نرم افزار را ندارند. اسپم های دیگر از لحاظ گوگل: طرحی که حذف نمیشود، طرحی که بارگزاری نمیشود، ارسال پیامک و یا این که آدرس اینترنتی سوای اذن مخاطب و غیره.

 

رعایت اطراف سری و دسترسی ها

به خاطر داشته باشید که درخواست برای دسترسی شما به داده ها یوزرها بایستی تماما سنجیده باشد و توضیحات آن معلوم گردیده باشد. مجموعاَ توصیه ما به شما این میباشد که تلاش فرمائید فعالیت را سوای اخذ دسترسی انجام دهید و تا حد قابلیت و امکان از دریافت کردن دسترسی پرهیز فرمائید.

 

ارائه داده ها اشتباه

اطلاعاتی را که به گوگل پلی می دهید به طبع محاسبه نمایید. در‌صورتی‌که این داده ها خطا باشد مطلقا اپ پس از تکثیر، از گوگل پلی حذف میشود. توجه نمایید سوالاتی که در اولِ فرآیند نشر از شما میگردد را به صحت جواب دهید. به عنوان مثال درصورتی که نرم‌افزار دارنده سطح دسترسی خاصی میباشد آن را قید نمائید. در صورتی نرم‌افزار دارنده تبلیغات میباشد قطعا در نصیب ads آیتم ی آری را تعیین فرمایید. به صورت کلی تلاش فرمایید گوگل را منحرف نسازید.

 خرید درون برنامه ای گوگل پلی 

عدم استعمال از کانال ها

برنامه هایی که از ماینینگ ارزهای راز مبنا به کار گیری می نمایند، حق تکثیر در گوگل پلی را ندارند. چون این نرم افزار ها در اجرای اپ های دیگر هم مشکل تولید می نمایند. اعتنا فرمایید در حالتی‌که بعداز تکثیر هم مبادرت به این عمل بکنید گشوده هم گوگل نرم‌افزار را از پلی استور خویش حذف می نماید.

 

در‌صورتی‌که نکات کلیدی بالا را در هنگام پباده سازی و تولید نرم افزار رعایت فرمائید، حساب شما به طور مستمر در گوگل پلی باقی می‌ماند در غیر این شکل حذف میگردد. بعداز حذف نرم افزار و یا این که حذف حساب، گوگل به شما ایمیلی درمورد انگیزه منزه شدن اپلیکیشن و مسدود شدن حساب میدهد. در شرایطی‌که که راهی برای حل آن داشته باشید میتوانید به پشتیبانی گوگل پیام داده و آن را برگردانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.