گوگل پا جای پای اپل می‌گذارد؛ نصب برنامه در اندروید 11 از جایی به جز پلی استور سخت‌تر می‌شود!


اندروید 11 در راهست و امکان‌ها و خصوصیت‌های منحصر به فرد به خویش را نیز به همدم داراست البته یک خصوصیت تازه در‌این ورژن احتمالا چندان به مذاق بسط‌دهندگان و برخی علاقمندان خوش نخواهد امد.

اندروید به متن گشوده بودن و آزادی نصب گونه های نرم افزار‌ها، فارغ از نیاز به مراجعه به پلی استور گوگل شهره میباشد ولی هم اکنون به ظاهر قرار میباشد در اندروید 11 حال و روز مقداری تغییر تحول نماید.

بنابر گزارش منابع دارای اعتبار با عرضه اندروید 11 دانلود و نصب اشکال اپ از جایی بیرون از پلی استور گوگل مشقت بار‌ شود. شما همین شرایط فعلی وقتی که بعداز دانلود پوشه APK قصد نصب اپلیکیشن را دارید، سیستم استدلال اندروید از شما اذن دسترسی منبع نصب اپ را پرسش می‌نماید و در واقع صرفا مکان دشوار روایت همین جاست البته در اندروید 11 این پروسه پیچیده‌خیس می گردد.

گسترش‌دهندگانی که همین درحال حاضر هم به ورژن نخستین اندروید 11 دسترسی دارا‌هستند می گویند شما در جدیدترین ورژن اندروید وقتی که قصد انجام چنین کاری را دارید بعد از اراپه دسترسی برای نصب اپلیکیشن، مجموع داستان متوقف می‌گردد و شما برای نصب نرم افزار بایستی مجدد فولدر نصبی متبوع را اجرا فرمایید.
خرید درون برنامه ای گوگل پلی 
نصب اپ در اندروید 11

به صورت نمونه هنگامی شما یک پوشه APK را در مرورگر کروم خویش دانلود کرده‌اید و قصد نصب آن را دارید سیستم استدلال اندروید اذن دسترسی مرورگر کروم برای نصب اپلیکیشن را از شما پرسش می‌نماید و شما آن را قبول می کنید. در وضعیت فعلی نصب نرم افزار ادامه پیدا می‌نماید ولی در اندروید 11 بعد از ارائه دسترسی بایستی نصب نرم افزار را مجدد ابتدا فرمایید.

گوگل: مشکلی وجود ندارد!
جذاب اینکه گوگل در جواب به گسترش‌دهندگان که خلل نصب اپ در اندروید 11 را تحت عنوان یک باگ و خلل گزارش کرده بودند اعلام کرده که‌این مسئله یک روش معمولی ورژن نو اندروید میباشد!

این گسترش‌دهندگان اعلام کرده‌اند که شما با هر روشی در صورتی سوای دادن این دسترسی اپلیکیشن را نصب نمائید، اپلیکیشن قابلیت و امکان دسترسی به فولدر‌های سیستمی را نخواهد داشت و برای اجرای معمولی اپلیکیشن شما می بایست با تکرار مراحل در غایت جواز دسترسی را به اپ بدهید.

توسعه و گسترش‌دهندگان اندروید می گویند گوگل با این مبادرت قصد دارااست پا مکان پای اپل بگذارد و یوزرها را به به کار گیری از پلی استور تحت عنوان اولی آیتم مو جود را با طاقت فرسا‌خیس کردن نصب اپلیکیشن از دکان‌های جانبی بدون چاره نماید!.

گوگل قبلا قرار بود در کنفرانس Google I/O 2020 ورژن تازه اندروید را معرفی نماید که به جهت سرایت کووید 19 آن را کنسل کرد و هنوز مشخص و معلوم وجود ندارد که جدیدترین ورژن اندروید چه هنگامی و به چه سصوتی معرفی شود. در هر حالا می بایست معطل ماند و روئت کرد که گوگل در هنگام معرفی اندروید 11 چه توضیح یا این که بهتر بگوییم توجیهی برای این امکان! نو داراست.

در هر شکل با مسدود بودن دسترسی به بعضی اپلیکیشن‌ها در کشور‌ایران، به کارگیری از یک کدام از مهم ترین مزیت‌های اندروید، احتمالا با عرضه اندروید 11، طاقت فرسا‌خیس گردد!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.